Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Chatten dukker op når der bogføres i andre regnskaber!

0
Jeg har et spørgsmål til chatten. Vi sidder f.eks. 3 personer logget på den samme administrator, men med hver sin kunde. Nu kan alle se det, når en af mine kolleger har et spørgsmål i chatten. Chatten popper op i vores bogføring. Kan det dog ikke adskilles. Vi har aldrig tidligere oplevet det.
i Spørgsmål » Andet af (160 points)

2 Svar

Hej,

Det kan jeg godt forstå er irriterende! Må jeg ikke prøve at få din administratornummer? Så tjekker jeg lige om jeg kan se, hvad der sker. 

Jeg vil lige starte der. Efterfølgende vil jeg enten vende tilbage med et par spørgsmål eller et svar til dig. smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Vores administratornummer er: 570776.

Venlig hilsen

Leisner
Spørgsmål af (160 points)
Hej igen,

Jeg har tjekket op på det nu.

Det skyldes, at i allesammen er logget ind på den samme bruger. Vores nye chat system er sat op til at køre på brugerniveau, hvilket giver en masse fordele i mange forskellige sammenhængen. Lige her kan det selvfølgelig drille lidt.

Når det er sagt, så kan i heldigvis godt løse det. Det ene i skal er at oprette forskellige brugere. Brugere er gratis på jeres adminaftale, så den eneste forskel vil være det brugerID i bruger til at logge ind. Ellers arbejder i på præcis samme måde som i dag.
I vil endda kunne dokumentere, hvilke brugere, der har gjort hvad i forskellige aftaler, da i nu har denne styring på. Hvis i ønsker det kan i også afgræse brugerne til kun at se de aftaler, der er relevante for den enkelte.

Det er noget som er efterspurgt af mange brugere, så det kan måske også give værdi for jer.

Ved i hvordan i opretter brugere i jeres adminaftale? Hvis ikke, så må du endelig sige til :)