Hej igen,
Jeg har tjekket op på det nu.
Det skyldes, at i allesammen er logget ind på den samme bruger. Vores nye chat system er sat op til at køre på brugerniveau, hvilket giver en masse fordele i mange forskellige sammenhængen. Lige her kan det selvfølgelig drille lidt.
Når det er sagt, så kan i heldigvis godt løse det. Det ene i skal er at oprette forskellige brugere. Brugere er gratis på jeres adminaftale, så den eneste forskel vil være det brugerID i bruger til at logge ind. Ellers arbejder i på præcis samme måde som i dag.
I vil endda kunne dokumentere, hvilke brugere, der har gjort hvad i forskellige aftaler, da i nu har denne styring på. Hvis i ønsker det kan i også afgræse brugerne til kun at se de aftaler, der er relevante for den enkelte.
Det er noget som er efterspurgt af mange brugere, så det kan måske også give værdi for jer.
Ved i hvordan i opretter brugere i jeres adminaftale? Hvis ikke, så må du endelig sige til :)