forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Chatten dukker op når der bogføres i andre regnskaber!

0
Jeg har et spørgsmål til chatten. Vi sidder f.eks. 3 personer logget på den samme administrator, men med hver sin kunde. Nu kan alle se det, når en af mine kolleger har et spørgsmål i chatten. Chatten popper op i vores bogføring. Kan det dog ikke adskilles. Vi har aldrig tidligere oplevet det.
spurgt 16 Okt, 2018 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Leisner (160 points)

2 Svar

Hej,

Det kan jeg godt forstå er irriterende! Må jeg ikke prøve at få din administratornummer? Så tjekker jeg lige om jeg kan se, hvad der sker. 

Jeg vil lige starte der. Efterfølgende vil jeg enten vende tilbage med et par spørgsmål eller et svar til dig. smiley


Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 16 Okt, 2018 Spørgsmål af Jesper Mieritz (85,450 points)
Vores administratornummer er: 570776.

Venlig hilsen

Leisner
besvaret 16 Okt, 2018 Spørgsmål af Leisner (160 points)
Hej igen,

Jeg har tjekket op på det nu.

Det skyldes, at i allesammen er logget ind på den samme bruger. Vores nye chat system er sat op til at køre på brugerniveau, hvilket giver en masse fordele i mange forskellige sammenhængen. Lige her kan det selvfølgelig drille lidt.

Når det er sagt, så kan i heldigvis godt løse det. Det ene i skal er at oprette forskellige brugere. Brugere er gratis på jeres adminaftale, så den eneste forskel vil være det brugerID i bruger til at logge ind. Ellers arbejder i på præcis samme måde som i dag.
I vil endda kunne dokumentere, hvilke brugere, der har gjort hvad i forskellige aftaler, da i nu har denne styring på. Hvis i ønsker det kan i også afgræse brugerne til kun at se de aftaler, der er relevante for den enkelte.

Det er noget som er efterspurgt af mange brugere, så det kan måske også give værdi for jer.

Ved i hvordan i opretter brugere i jeres adminaftale? Hvis ikke, så må du endelig sige til :)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”