Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Varevisning med automatisk rotation i webshop

0
Det ville være super fedt hvis man kunne gøre webshop mindre statisk (særligt på forside) - jeg tænker det ville være rigtigt cool hvis man f.eks. når man placere en vare til visning på en side, at man kunne lave en visningskø, som så automatisk skiftede (ala. banner) - på den måde ville man kunne præsentere flere vare for kunderne allerede på forsiden og samtidig gøre siden mindre statisk.
i Forslag » Andet af (3.4k points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Helge

Tak for dit indlæg.

Det du nævner kan man godt gøre, hvis jeg har forstået dig korrekt. Hvis du på din forside/home gerne vil fremhæve en bestemt vare/varer, kan du under kategorien banner vælge de varer som du gerne vil have vist dynamisk/i et flow. Ellers kan du gå ind under selve varen og vælge det som f.eks. kampagne vare/udsalgsvare. Prøv dig lidt frem i dit eget program eller opret evt. en demo og prøv her.

Ydermere hvis du tilvælger webshop+, så kan du også vælge funktionen add on. f.eks. "køb en fiskestang og så kommer der foreslag op om at andre kunder har købt fiskesnøre, pirke etc. i den forbindelse.

Kontakt os evt. på telefon eller chat, hvis du gerne vil have lidt yderligere forklaringer

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Men under banner kan jeg jo kun få billeder til at skifte, jeg kan jo ikke få varer til at skifte... eller?

Og det der med at definerer vare med kampagne, udsalg osv. og derefter sætte en varekategori op med filter, det bruger vi allerede, men der er jo ikke meget automatik i det.

Det fede ville jo være, at hvis man nu har plads til at vise 10 varer på sin forside, at man så kunne vælge f.eks. 50 varer, som så roterede på de 10 synlige pladser... altså, så kunden ikke oplevede at siden var helt så statisk - og at det skete helt automatisk.

Vi har Webshop+, og hvor finder jeg den der add on funktion? - vi bruger relaterede varer, som så vises som "Se også" - men "andre har også købt" er da interessant.

https://esee.dk
Hej Helge

Jeg får lige en af vores webshop eksperter til at ringe til dig.

Hilsen Susan