Hej igen!
Jeg har ikke været så meget på arbejde på det sidste, derfor ikke fået skrevet svar. Jeg vil gerne dele detaljer med jer. På mine 50 faktura hver måned bruger jeg flere af de samme varenumre på alle fakturaerne, men som alle har forskellige priser, vi har abonnementspriser på forskellige serviceydelser, som til hver kunde jo er forskellig. Altså sagt på en anden måde: jeg har f.eks. et varenr. 1000, men som har en forskellig pris på samtlige faktura. Jeg har også flere andre varenr. som på alle mine faktura har en forskellig pris. Derfor har jeg brug for en total enslydende kopi hvor jeg kun skal ændre få detaljer så som en dato og en overskrift, måske slette en enkelt linie eller tilføje en ekstra linie. Håber dette er forståeligt ellers vil jeg meget gerne prøve igen.
Iøvrigt har jeg jo allerede præciseret min problemstilling for e-conomic, men fik, som skrevet tidligere, et helt klart indtryk af, at det ikke var noget de ville arbejde videre med.
Og jeg har simpelthen svært ved at forestille mig, at den knap jeg mangler kopier valgte som faktura, kan være særlig svær at lave. Men jeg er selvfølgelig heller ikke edb-nørd -- desværre .