Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Konverter alle ordrer på én gang?

0

Jeg har ca. 200 ordrer hver uge, men utroligt nok, så kan man ikke vælge dem alle sammen og konvertere dem til fakturaer på én gang. Man skal gøre det enkeltvist, hvilket jo bliver ret tidskrævende.

Er det muligt at tilføje denne funktion, så programmet bliver lidt mere brugervenligt og smart? Det ville jeg sætte stor pris på!

i Forslag » Andet af (120 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej

Tak for dit indlæg. Jeg skal lige høre dig, om du har lagerstyring på din aftale, for hvis du har, kan det nemlig lade sig gøre at samle flere ordre på samme faktura.

På nuværende tidspunkt er det desværre ikke muligt med mindre man har lagerstyring.

Jeg vil lige lade dit indlæg stå åbent i 14 dage, for at høre om der er nogle andre kunder som evt. har kommentarer

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Ja, det har vi og vi har ringet til jer og fundet en løsning ved at købe et modul pr. måned. Jeg synes bare godt jeres chat medarbejder kunne have sagt det til mig...man skulle jo gerne få samme information begge steder ;)
Hej igen

Jeg er selvfølgelig ked af at høre, du har fået forskellige informationer vedr. dette. Det er bestemt ikke tilfredsstillende for nogle parter.

Jeg kan dog forstå at problemet er løst nu og ønsker dig hermed en rigtig god weekend.