Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Note felt under ordre

0
Hejsa

1. forslag:

Vi har virkelig brug for et note felt under "salg - ordre" - et felt som ikke er synligt for kunderne, når man udskriver følgesedler/ordrebekræftelse. Men et felt som er til intern brug, på lige netop den gældende ordre.

Kunne det være en mulighed at få?

 

2. forslag:

Vi opretter mange tilbud til kunden, hvor salget alligevel ikke bliver til noget. Vi ønsker ikke at oprette hver kunde uden vi ved det bliver til noget, derfor bruger vi bare en *kontantkunde", men I det de vil købe produktet så skal de selvfølgelig oprettes. Men det kan ikke lade sig gøre at ændre kunden under tilbud - uden vi vil kopier tilbudet og så oprette det under kundensnavn. Det vil sige vi nu har 2 tilbud liggende til den samme kunde og Ja vi kan så slette det gamle tilbud, men så ændre tilbudsnummeret sig også. Det kunne være rart at vi kunne ændre i kundens navn under tilbuddet.

Kunne det være en mulighed?

MVH

Flexair A/S

Lina
i Forslag » Andet af (350 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej

Tak for dine 2 indlæg.

1) Jeg skal lige høre om den note du gerne til påføre, også skal kunne ses i de arkiverede ordre ?

Hvis ikke, kan du nemlig bruge det felt der hedder Noter og referencer og så skjule det på ordren når du sender den til kunden. Det gør du under Design og Layout

2) Hvis du ophæver sendt status på dit tilbud, så kan du rette kunden

Ser frem til at høre fra dig angående punkt 1

Rigtig dejlig weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej igen

Nej noten behøves ikke at skulle kunne ses efter fakturering/artivering, kun så længe det er en ordre.

Hvis jeg bruger det note felt under design og layout - bliver det vel ens på alle ordre og det er ikke tilfældet.

Det er forskelligt fra ordre til ordre.

Det er helst noget jeg skulle se når jeg er inde på ordre - måske et felt mere ud fra hver linie (ved siden af redigere, kopier) - der kunne være et note icon hvor måske den blev mærket med et lille et 1 tal hvis der var påført en note.

Hilsen

Lina
Forslag af (350 points)

Hej igen Line

Hvis du bruger Noter og referencer og feltet Øvrig Ref. når du opretter ordren, så bliver det ikke samme note på de forskellige ordre. 

Det jeg mente med design og layout var, at du skulle slette teksten: {ifdef-OevrigRef}:  [OevrigRef]{/ifdef-OevrigRef} i element 7 under ordrebekræftelse, så kommer noten ikke med på ordren men du vil kunne se den i noter og reference feltet.

Ring eller skriv endelig til os, hvis du skal have hjælp til at ændre layoutet.

Jeg kan forstå det med at rette kunden på tilbuddet efter du havde ophævet sendt status blev løst, ellers også endelig vend tilbage

Du må have en rigtig dejlig weekend