Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Til udviklerne: Vil I venligst gøre det muligt at kopiere et afsluttet projekt

+4
Det vil spare en del tid, hvis man kan kopiere et afsluttet projekt, hvis der pludselig kommer fx extra arbejder eller det er lukke for tidligt ved en fejl. Errare humanum est, ved vi jo :-) (Det er menneskeligt at fejle)

På forhånd tak for bekræftelse

 

Venligst,

Marianne Laiderz
i Forslag » Andet af (160 points)
status opdateret af 🔒

3 Svar

Hej Marianne

Tak for dit indlæg. Jeg er enig med dig, men tænker også, om det ikke evt. ville være bedre med en slags fortrydelses knap, så man simpelthen kunne åbne et lukket projekt igen, og så bogføre videre på det.

Ser frem til at høre din mening om det

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
opdateret af 🔒
Hej igen Marianne

Jeg kan informere, at vi i øjeblikket kigger på muligheden for at kunne åbne et lukket projekt, så det er muligt at bogføre videre i det.

Jeg kan dog på nuværende tidspunkt ikke komme med en tidshorisont, men da det er et ønske fra flere af vores kunder, er det bestemt noget der vil blive taget til overvejelse

Dette bare lige for at holde dig informeret og ellers vil jeg ønske dig en rigtig dejlig weekend

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej

For os ville det være helt vildt tidsbesparende og en kæmpe hjælp hvis man kunne kopiere et lukket projekt.

Vi har kunder, der bestiller det samme år efter år.

Hvis det også kunne lade sig gøre at kopiere et projekt sammen med ordrelinjerne ville glæden næsten ikke være til at bære :-)

 

God dag - Tim
Jeg  + + på dette.

Grunden hertil er at hvis man ikke lukker sine projekter og køe med Igangværende arbejder, så flytter posterne sig ikke til resultat før det er afsluttet.
Forslag af (340 points)