Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Omsætningsstatistik i ordrer...

0
Hej Alle,

Har et meget konkret spørgsmål som jeg ønsker svar på.

Vi bruger på nuværende tidspunkt "vores ref" under hver enkelt ordre for at tilkendegive hvilken medarbejder (sælger) der solgt til kunden.

Under rapporter -> omsætningsstatistik kan jeg efterfølgende tracke hvor meget hver enkelt sælger har solgt i en given periode (bemærk at det kun fakturerede beløb).

Vi har, desværre, en del ordrer hængende under netop "ordrer" - vores kunde selvfølgelig ikke er blevet faktureret og derved kan jeg ikke tracke disse salg på den enkelte sælger.

Så jeg savner en måde at få et overblik over hvor meget den enkelte sælger har stående i ordrer på et givent tidspunkt.

En der en kan hjælpe her?

PFT! :)
i Spørgsmål » Andet af (240 points)
opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Michael

Tak for dit spørgsmål. Det du kan gøre er følgende to ting:

Når du står inde i ordre fanen kan du klikke på avanceret søgning oppe i højre hjørne og søge på den enkelte sælger/medarbejder og evt. eksportere det til excel.

Du kan også simpelthen eksportere alt det som ligger under ordre fanen til excel og i kolonne AM kan du så filtrere på den enkelte sælger. Eller evt. lave en pivot tabel i excel, så du får en total pr. sælger. Du eksportere således: Gå til tandhjulet/alle indstillinger og til venstre under Eksporter data. I næste billede vælger du download lister enkeltvis og klikker send og i næste billede vælger du så ordre.csv

Håber ovenstående løser dine udfordringer, ellers er du selvfølgelig velkommen til at skrive igen

Hilsen Susan Jensen
Spørgsmål af 🔒 (38.5k points)