Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Firmanavn / Firmakode vises i udgifts-appen

+2
Mulighed for, at man kan se med hvilket firma, man er logget på app-en.

Jeg bogfører for flere selskaber, hvor jeg ellers skal logge ud og ind igen for at sikre, at bilaget overføres til korrekt virksomhed.
i Forslag » Andet af (140 points)
God ide!!! Få nu det fixet ;)
God dag RF og Charlotteronberg.

Mange tak for dit indlæg og velkommen til forum.

Jamen jeg er da helt enig i at man burde kunne se det. Vi har en salgs-app hvor man har mulighed for det at trykke på indstillinger og så viser den faktisk hvilken aftale man er på. Jeg synes det ville give mening at man kunne gøre det samme i Udgifts appen.

Jeg tænker da at jeg vil tage dette forslag med til vores mobil udviklere. Det ville give fin mening når man sidder i flere selskaber, så jeg undersøger da lige mulighederne med dem.

I høre fra mig ligeså snart jeg har snakket med vores udviklere. Hvis i har nogen spørgsmål så skal i bare sige til.

Hav en god dag til jer!
God dag til jer.

Så er jeg tilbage efter alt for lang tid, det undskylder jeg. Jeg har afventet svar på hvad planen faktisk var for vores udgifts app.

Det står sådan til at vi er i gang med at lave en ny platform til login, som skal binde alle vores produkter sammen kaldet Visma connect. Dette skulle ske i løbet af den første halvdel af næste år. Her får jeg at vide at dette ønske er inkluderet.

Jeg håber at det er et brugbart svar, men for nu må man holde tungen lige i munden. Hav en fantastisk dag til jer! :-)

Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg.