Efter at Inbox er blevet opdateret med også at indeholde betalingsoplysninger har vi registreret et
STORT problem
Inboxen overstyrer nemlig de kreditoroplysninger som vi har oprettet vores kreditorer med
fx. har vi aftalt med en leverandør at vi betaler lbm. 10 dage men det har han ikke rettet på fakturaen og der står netto 8 dage, så Inboxen retter sig efter fakturaen og opretter betalingen til Netto 8 dage
et andet eksempel er at vi har en leverandør hvor vi får ca. 200 fakturaer hver måned, denne leverandør har vi selvfølgelig oprettet til at vi betaler efter kontoudtog 1 gang pr. måned og vi har som standard oprettet leverandøren til "ingen" i betalingsbetingelser,
Men Inbox overstyrer dette og samtlige fakturaer oprettes med en betalingslinie, dette medfører at
jeg skal ind og åbne / redigere hver enkelt faktura og ændre betalingsoplysningerne
Dette giver et merforbrug af arbejdestimer hver uge på 2 timer / på årsbasis vil dette medføre virksomheden en merudgift på 33.600,00 kr.
HVEM SKAL BETALE DETTE ???
fordi I har ændret en funktion som virkede fint før
Jeg har talt med Kim Kristensen om dette problem og vi fik at vide at der i løbet af ca. ½ år vil
komme en rettelse i kassekladdens udseende
Men vi forventer at der bliver fundet en midlertidig løsning så vi ikke skal bruge unødig tid på noget
som har fungeret
Med venlig hilsen
LC Autoservice
Mette Curran
Bogholder