forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

E-mail tekst ved rykkere

0

Jeg har lige snakket med supporten, og det er ikke muligt at lave forskellig tekst og emne ved kontoudtog/rykker 1 og rykker 2.

Jeg skal ændre både emne og tekst manuelt hver gang jeg sender ud.

 

Der er en funktion der hedder gem, og så kan man gemme fra gang til gang, men mit ønske er at jeg kan lave en tekst som kommer når jeg vælger kontoudtog og en anden når jeg vælger rykker.

Måden jeg gør det på Salg -> Rykkere -> Type kontoudtog/Rykker -> OK -> Send

spurgt 11 Sep, 2018 i Forslag » e-conomic generelt af Stefanie (120 points)

1 Svar

God dag og velkommen til Stefanie.

Super godt at høre at du tager den her på forum. Det er nemlig herfra at vi tager jeres forslag videre til udviklingen.

Jeg skal lige være helt sikker på jeg forstår din problemstilling. Man kan nemlig godt gemme emne og tekst på ens rykkertype, hvis det drejer sig om den tekst der kommer på selve bilaget.

Hvilket felt er det præcist du ønsker at du skulle kunne definere denne tekst?

Hvis det er på bilaget, så kan vi nemlig godt definere det.

Hvis det dog er på selve mailen, så er muligheden der ikke, men det er faktisk noget jeg ville bringe op til vores næste udviklermøde.

Lad mig høre fra dig så jeg er helt sikker på jeg forstår og hav en fantastisk dag! :-)

Venlig hilsen/Best regards

 

Charles Jensen

WOW Hero, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 11 Sep, 2018 Forslag af Charles Jensen (13,780 points)
Det er lige præcis i mailen.

Både emnefeltet og teksten i selve mailen.

Når jeg vælger kontoudtog, vil jeg gerne at der i Emnefeltet står kontoudtog og ligeledes med Rykker.

Giver det mening?
Hej igen Stefanie.

Tak for svaret, det giver rigtigt god mening.

Det er faktisk et emne jeg skal have op til vores næste udviklermøde. Det er nemlig et ønske at vi skulle kunne gøre det når man f.eks. afsender sine fakturaer, men jeg vil da også vende med dem at det er et krav til vores rykkere.

Du høre fra mig igen ligeså snart jeg ved mere.

Hav en rigtigt god dag! :-)
Hej Stefanie.

Så er jeg tilbage igen med nyt.

Der gik længere tid end jeg havde håbet, men resultatet er heldigvis godt. Jeg kan faktisk sige at vi er i gang med at udvikle muligheden for at have skabeloner på vores Faktura, tilbud og ordre. De så dog rigtigt god mening i at udvide det til også at være rykkere samt kunde/leverandør kontokort.

Jeg har ikke fået noget bestemt tidspunkt på hvornår dette præcist laves, men ud af de forslag vi har på forum lægger det her på nuværende tidspunkt med højste prioritet da det er meget efterspurgt.

Jeg holder dig opdateret som jeg ellers ved mere, men den er fuldt accepteret.

Tusind tak for dit indlæg og hav en fantastisk dag! :-)
overvejes× 117
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”