Hej Kristian.
Det må vi undersøge, herinde fra. Vi definere faktisk pop-up størrelserne herinde i e-conomic, men dog finder jeg det besynderligt at den ikke bare åbner den op så du kan se det hele. Principielt fylder den jo ikke hele din skærm.
Det lykkedes mig at fremtrylle dit eksempel på en kollegas computer, vi fandt frem til at man faktisk godt kunne indstille på det i sin egen browser, men det krævede lidt leg fra vores side og pludselig sad den bare i skabet.
I sidste ende gik vi ind og nulstillede browseren til standardopsætningen og derfra virkede det. Der er umiddelbart en mulighed for at skrue på det, men hvordan du kan løse det er svært for mig at sige. Hvis du har tiden og lysten til at lege med det, så prøv at gå ind under dine browser indstillinger oppe til højre på de 3 prikker -> Indstillinger -> Udseende. Herinde kan man ændre på skriftstørrelse og zoom, se meget gerne hvordan det er opsat og prøv evt. at ændre på det hvis det ikke står til 100% og standard størrelse på medium. Ellers kan du rulle ned til avanceret, rulle helt ned i bunden og gendanne til standardkonfiguration. Det virkede ihvertfald for min kollega.
Jeg tænker at jeg vil prøve at tage den med vores udviklere for at se hvorfor dette kan opstå, så jeg skal nok prøve at finde en løsning hvis ikke det lykkedes, men så har vi da ihvertfald noget vi kan prøve.
Du høre fra mig ligeså snart jeg ved mere, men lad mig gerne høre om det virker, og hvis det ikke giver mening så sig endeligt til.