forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Mulighed for at ændre afsender på tilbud, ordre og faktura

0
Hej.

Når vi sender et tilbud/ordre/faktura til en kunde pr. email, bliver e-mail adressen fra stamoplysninger brugt som afsender.
Dette kan i nogle tilfælde være uhensigtsmæssigt, da vi er flere medarbejdere med hvert vores ansvarsområde og hver vores kunder.
Når en kunde besvarer en e-mail bliver den sendt tilbage til vores fælles mailadresse som angivet i stamoplysninger. Derved kommer vi let til at overse et svar fra en kunde.

Vil det være muligt at ændre systemet, så den enkelte bruger (eventuelt ved at hakke et flueben af) kunne vælge at bruge sin egen e-mail adresse som afsender?

På forhånd tak.

Mvh. Tommy
IMCE Denmark A/S
spurgt 23 Sep, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af top (200 points)
status opdateret 21 Feb, 2013 af Steffen E

2 Svar

Det ville være smart at Kontaktpersonen indtastet under Stamoplysningerne blev brugt som afsender af e-mails som udsendes.

I stedet for Firmanavn som benyttes nu. Hvis man ændre dette Firmanavn betyder det nemlig at alle steder man ellers benytter [Firmanavn] Udskrives den nye tekst, hvilket ikke er specielt smart.

Et eksempel kunne være man ønskede der stod et Navn foran Firmanavnet som afsender, dette kan desværre bare ikke rigtig lade sig gøre nu uden man skal hardcore en masse ind selv.

Ser frem til en ny versioin  
besvaret 8 Jan, 2011 Forslag af markottnilsen (140 points)
Hej,

Tak fordi i begge gide tage jer tid til at skrive på vores forum. Jeg kan se at begge jeres ønsker går på det samme, altså en mulighed for at vælge hvem der afsender mails, sendt fra e-conomic.

Kunne det evt. være brugerens e-mail der bestemte hvem mailen skulle sendes til?

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 18 Jan, 2011 Forslag af Steffen E (151,510 points)
i gang× 7
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”