Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Note i Leveringsted

0
Hej

Vi har en kunde med ca 100 leverings steder.

Vi mangler at kunne skrive en note på de forskellige leveringens stæder.
i Forslag » Andet af (120 points)
status opdateret af 🔒
Uddybende

Hej

Hvis jeg bruger leveringsbetingelser!

Skal den være skjult for kunden og en fast information til os.

PS: der er en begrænsning. 'Leveringsbetingelser' kan maksimalt være 100 tegn.

Jeg kan se at jeg kommet til at bruge flere tegn. Da jeg også har brug for adskillelses tegn nu da det er en lang linie.

Mvh.
Hej Veli Line

OK, tak for svar. Vi har rigtig mange gode foreslag fra vores kunder og vi forsøger at udvælge dem som kommer flest kunder til gode. Umiddelbart ser det ikke ud til at der er andre ønsker om lige præcis noter på leveringssteder, så jeg har valgt ikke at gå videre med det indtil videre.

Jeg håber du kan bruge mit foreslag om at bruge feltet leveringsbetingelser til dine noter. Dette kan du skjule for dine kunder, så det kun er dig selv som kan se det

1 Svar

Hej Veli Line

Tak for dit indlæg.

For at være helt sikker på at jeg forstår det rigtigt, skal jeg lige høre dig om følgende: Er det en note der skal være skjult på fakturaen så kunden ikke vil kunne se den eller er det en note der skal være synlig for leveringsted/kunde ?

Det jeg også tænker er, at du evt. kan bruge det felt der hedder leveringsbetingelser til din note.

Du kan herefter, alt efter hvad du ønsker, vælge enten at skjule eller vise noten på fakturaen.

Jeg håber dette vil løse din udfordring med noter, ellers må du endelig skrive tilbage, hvis det ikke giver mening

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)