Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Udskrift kundekontokort med primosaldo

0
Jeg fortår ikke hvorfor jeg hver gang jeg skal udskrive en kundekontokort, der har en saldo fra sidste år, skal starte med datoen 01.01. for at få tallene til at stemme.

Hvis man ikke starter med datoen 01.01,bliver rapporten ikke korrekt, Jeg har brug for at se at min konto hele tiden går i nul - efter 2-10 posteringer skal den gå i nul, og det kan jeg ikke se når jeg begynder rapporten med f.eks. 01.07 (eller alle andre datoer end 01.01.) - så er saldi ikke korrekte.

Findes der en måde at gøre dette på anderledes? Eller kan I evt. fikse en ny rapport, hvor man kan se dagens saldo?
i Spørgsmål » Andet af (160 points)

1 Svar

Hej Bente,

Hvis der er noget galt i en rapport, så skal vi selvfølgelig kigge på det. Jeg kan bare ikke se, hvad der bliver forkert i rapporten.

Du siger din konto ikke stemmer. Uanset, hvornår trækker rapporten, så burde startdatoen indeholde de posteringer, som findes tidligere. Så primoposteringen ændrer sig afhængigt af datoen du trækker den, men det samlede beløb er det samme.

Hvordan oplever du det forskelligt fra det? Hvis jeg helt har misforstået dig, så må du meget gerne rette mig og uddybe lidt :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)