forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Automatisk bogføring af betalinger, fordelt på afdelinger

0
Når man eksportere en bankfil og vælger at få alle betalinger bogført automatisk.

Jeg savner muligheden for at disse betalinger bliver bogført på samme afdeling som fakturaerne er bogført.
spurgt 25 Aug, 2018 i Forslag » e-conomic generelt af Gittesclausen (180 points)

1 Svar

Hej Gitte.

 

Tak fordi du skriver her på forum.

 

Jamen det kan jeg da godt se når jeg lige prøver at overførebetalingerne at den ikke medtager afdelinger, jeg kan da godt se at hvis fakturaen bliver oprettet på en afdeling, jamen hvorfor skal fakturaen så ikke også?

Jeg skal lige være sikker på at jeg dog forstår det helt korrekt, så det er når du danner en betalings fil via "Regnskab -> Betalinger -> Eksporter betalinger" så skal de betalinger som e-conomic opretter i kassekladden have den samme afdeling med? Forstår jeg det korrekt?

Jeg vil selvfølgeligt også gerne høre hvad du skal bruge det til, bare så jeg kender sagen ud og ind. :-)

 

Lad mig høre fra dig og hav en fantastisk uge!

Venlig hilsen/Best regards

 

Charles Jensen

WOW Hero, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 27 Aug, 2018 Forslag af Charles Jensen (13,780 points)

Ja, det er helt korrekt forstået. 

Det hjælper os til at styre likviditeten i de forskellige afdelinger. 

Hej igen Gitte.

Jeg tænker at det ville give ret god mening, at vi tog denne videre til teknikken og fandt ud af om de ville kunne lave det. Det lyder som en simpel ting at få sat op, og jeg ser ikke hvorfor vi ikke skulle få det lavet.

 

Jeg tror det som lidt taler imod at vi får dette lavet, er at vores rapport for afdelingsregnskab ikke tager balance konti med som f.eks. banken. Dog kan man jo godt trække afdelinger i saldobalancen og se på forskellen.

Jeg tager den videre, til vores næste møde og så høre du fra mig igen når jeg ved om det er noget vi kan skabe. Hvis du selvfølgeligt har noget yderligere som du ønsker at drøfte, så skriv endeligt her på forum, eller tag kontakt til vores support som du kan finde her: https://www.e-conomic.dk/support

Jeg vil ønske dig en rigtigt god torsdag. :-)
Hej Charels,

Fantastisk!! Jeg krydser fingre for at det kan lade sig gøre!!

Tak :)

/Gitte
God dag Gitte.

Så er jeg tilbage med nyt. Jeg vil lige starte med at undskylde for den lange ventetid.

I forhold til at få den automatiske afdeling på kan jeg på nuværende tidspunkt sige at vores udvikling har accepteret idéen. Dog er prioriteringen på denne idé meget lav i forhold til det behov vi kan se der er her, samt vores nuværende roadmap og udsigten til hvad vi arbejder med.

Vi har også en masse forslag som du kan se ude til højre under den fane der hedder "Overvejet" hvor vi på nuværende tidspunkt prøver at få gennemført eller tømt ud i. Jeg synes din idé er god, men jeg kan desværre ikke lægge den over mange af de behov som andre brugere har hvor vi ser der på nuværende tidspunkt er et større behov. Så i stedet for at give dig en udsigt på som jeg ikke kan love ikke vare rigtigt lang tid, så vil jeg hellere sige at denne idé ikke bliver implementeret.

Det er jeg ked af at sige, men hellere være ærlig end du sidder og venter på et svar som jeg slet ikke kan garantere. Skulle jeg dog finde en anledning til at mase den ind i vores roadmap, når vores kære udviklere nu alligevel ser på noget med vores betaling, så vil jeg selvfølgeligt prøve det. Jeg kan se vi om et halvt års tid muligvis kommer til at se på muligheden for at vi kan overføre betalinger direkte til banken uden at du selv skal danne en fil og upload den. Måske jeg kan pitche idéen til den tid, men jeg undskylder den nuværende udsigt.

Jeg vil ønske dig en fantastisk dag og håber du fortsat vil være med på forum med nye idéer og være med til at stemme på hvad vi skal lave.
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”