forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Udsendelse af faktura via email

+2
Hejsa

Vi er mange kunder, som udsender fakturaer til flere forskellige lande. Dermed er det et problem, at systemet kun kan huske 1 titel og 1 brødtekst ved email udsendelse. Har brug for at gemme op til 5 forskellige versioner.
spurgt 23 Aug, 2018 i Forslag » e-conomic generelt af Tommy Jepsen (250 points)

1 Svar

God dag Tommy.

Mange tak for indlægget, det er noget som jeg har hørt om før. :-)

Så det du ønsker at få lavet her, er en mulighed for at gemme flere titler samt brødtekster til dine individuelle individuelle kunder, eller skulle det være muligt at kunne vælge skabeloner?

Jeg tænker bare på hvad der kunne være nemmest i dette tilfælde. F.eks. har vi jo en mulighed for at gemme f.eks. faktura layouts som vi tilføjer på de individuelle kunder, måske om man på samme vis kunne gøre det muligt at lave skabeloner med tekst og overskrift, som så tilføjes direkte på kunden da det højst sandsynligt er det samme man skriver til den individuelle kunde alt efter deres land. (Hvis det da giver mening).

 

Lad mig endeligt høre hvordan du tænker det skal fungere, så kan vi da se om vores udviklere ikke skal sættes i gang!

 

Hav en rigtigt god weekend! :-)

Venlig hilsen/Best regards

 

Charles Jensen

WOW Hero, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 24 Aug, 2018 Forslag af Charles Jensen (13,780 points)
Hej Charles.

Skabelon er det nemmeste for jer at lave tænker jeg - det er rigeligt fint til mig.

Så kan man måske på sigt vælge skabelon på kundegrupper eller den enkelte kunde, men slet ikke vigtigt i første omgang.

Mvh. Tommy
Hej igen Tommy.

 

Det giver også rigtigt fin mening, jeg tænker altid overordnet så vi får lavet den bedste løsning i første omgang, men det kan jo sommetider være nemmere at lave en funktion af gangen, og udvide der derefter.

Jeg ser dog meningen i at man skulle kunne lave disse skabeloner, også da jeg føler det også ville kunne hjælpe andre kunder som har problemer med at finde ud af hvordan de ændrer deres emnefelt, og tekst i første omgang når de sender deres faktura/tilbud/ordre mm. Da jeg tit oplever at det felt kan blive glemt.

Hvor i programmet tænker du at vi skal placere denne mulighed? Jeg tænker at jeg tager den videre til vores udviklere, men hvis du allerede har en plan og kan se for dig hvordan det ville skulle stå og fungere, så vil jeg meget gerne høre fra dig.

Jeg sætter lige dit forslag med tagget overvejes, så tager jeg lige snakken med vores udviklere omkring denne mulighed. Selvfølgelig skal du være velkommen til at komme med alt den input du har, så må vi se hvilken løsning der er bedst og om vi kan gøre den til virkelighed. :-)
Jeg tænker, at det typisk er små korte tekster. Dermed ville det være helt fint, hvis det bare foregik i mail-udsendelses vinduet, at jeg derinde kan vælge og oprette skabeloner. Der er god plads i dette vindue. Så gør man det der, hvor det skal bruges.
Det kunne man godt placere det, evt. kan det være det ville ende nede i kundeopsætningen, men det snakker vi lige om herinde, til vores næste udvikler møde.

 

Tusind tak for feedback! :-)
Hej Tommy.
Jeg kommer med nyt i forhold til at få skabeloner til vores emails. Som udgangspunkt er denne idé faktisk blevet accepteret. Vores udviklere ønsker meget vel at vi får denne mulighed, og faktisk er det en af vores mest ønskede idéer lige nu. Desværre er det dog blevet nedprioriteret førhen. Dog ser udsigten faktisk lys ud nu, da det ser ud til der er et stort projekt i 2019 Q2 hvor vi går efter at skifte alle vores gamle faner ud. Jeg vil ikke gå for meget i dybden med hvilket faner dette præcist er, men her indegår vores kundeopsætning, same vores forsendelse.

Jeg vil ikke sige at dette bliver det præcist tidspunkt hvor vi laver dette, men jeg kan ihvertfald sige at dette står som en idé vi vil føre videre og faktisk ligger i roadmappen i vores udvikling på nuværende tidspunkt.

Så uden at love hvornår og hvordan, vil jeg ihvertfald sige at vi nu har accepteret sagen, og at det ser positivt ud for at dette bliver udviklet.

Jeg vil selvfølgeligt holde dig opdateret som jeg ved mere.

Hav en fantastisk onsdag! :-)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”