Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Download af bankbetalinger

0
Jeg ved godt, at I ved det, men alligevel vil jeg gøre opmærksom på, at hvis man ikke downloader alle de registrerede betalinger, springer systemet ikke videre til næste valuta.

Men det har Jeres omfattende test nok opdaget, da der er gået en pæn lang periode siden implementeringen.
i Spørgsmål » Andet af (26.5k points)

1 Svar

Hej Erik :)

Jeg er glad for at høre, at du har fundet ud af anvende den forbedring vi har lavet i betalinger, så systemet selv springer videre til den næste valuta, hvis alt er eksporteret.

Hvis ikke alt er eksporteret, så har du helt ret i, at den forbliver i den pågældende valuta. Det er ikke fejl. Det er helt bevidst. Selvom du måske er færdig med den pågældende valuta, når du eksporterer, så kan der sidde brugere, som ønsker at betale fra forskellige bankkonti, med forskellige samlede betalinger eller datoer. I de tilfælde ville det ikke give mening at hoppe videre til næste valuta, da du ikke er færdig med at arbejde i den pågældende valuta. Derfor har vi valgt, at der først skal skiftes, når bunken med betalinger er helt væk. Vi ikke ved om der skal arbejdes videre før det punkt.

Hvis du vil skifte til næste valuta, så er har vi heldigvis også forbedret dette punkt ved kun at vise valuta, som er til stede under feltet for valuta. Det er derfor blevet meget nemmere at finde frem til næste valuta, også selvom der er flere betalinger i en pågældende valuta. Så kan du gå derop og hurtigt skifte til den du efterfølgende vil eksportere.

Hvis du er tvivl om, hvordan det hele fungerer, så siger du bare til. Jeg skal nok gøre mit bedste for at hjælpe dig :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)