forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Tab-rækkefølge i kassekladder, individuelt

0
Jeg har flere regnskaber og flere kassekladder til forskellig brug. Hvis jeg ændrer tab-rækkefølge i den ene kladde, bliver det samtidig ændret i de øvrige kladder - også i de andre regnskaber! Dermed forsvinder lidt den funktionalitet man ellers har ved at have forskellige kassekladder til forskelligt bogføringsformål. Instillingerne bør være individuelle for den enkelte kassekladde og i det enkelte regnskab også.
spurgt 13 Sep, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af ygo (370 points)
status opdateret 21 Feb, 2013 af Steffen E

3 Svar

Bedste svar
Hej,

Som opfølgning på tidligere korrespondance, så har du nu mulighed for at teste om dit forslag er blevet som du ønskede.

<em>Det er ikke længere muligt at teste den nye kassekladde/fanebladet finans.</em> Læs mere om finansfanebladet - http://www.e-conomic.dk/regnskabsprogram/udvikling/finans-funktionerher.

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 10 Jan, 2011 Forslag af Steffen E (151,510 points)
valgt som bedste svar 21 Feb, 2013 af Steffen E
Jeg er helt enig i det ønske

Mange hilsner
Susanne Røssell

Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd

besvaret 15 Sep, 2010 Forslag af SusanneK (15,800 points)
Hej Ygo,

Mange tak for dit input til programmet. Jeg kan oplyse dig om, at der kommer en løsning på dit problem i forbindelse med lanceringen af den nye kassekladde, der har man mulighed for at individualisere kassekladden for hver kassekladde og på bruger niveau.  

Se en video om den nye kassekladde her - http://www.youtube.com/user/economicdk#p/c/B48F8A4C4E3707D7/29/K6IHpzOR27o

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 20 Sep, 2010 Forslag af Steffen E (151,510 points)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”