Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tilretteleggelse for international handel

0
Der står skrevet at webshop+ er tilrettelagt for international handel, men det er svært lite som minner om international handel ved systemet. Jeg har tidligere foreslått muligheten til å selge i andre valutaer uten at det har skjedd noe særlig på det. Men her kan man jobbe seg rundt med skrive priser i valuta i teksten. Men når man får en ordre ind i e-conomic så bør det hvertfall være en mulighet for å endre valuta på ordren uden å måtte sitte å klikke gjennom hver varelinje for å endre valuta på ordren. Det kan ikke være så komplisert å lage en funksjon som kopierer ordrelinjene ind i en ny ordre med den ønskede valuta?  Så får hvertfall løsningen et snev av tilretteleggelse for international handel....
i Forslag » Andet af (160 points)

2 Svar

Hej og tak for dit forslag,

Du har ret i, at det kun er muligt at handle DKK i international handel. Sådan vil det som udgangspunkt fortsætte med at være.

I forhold til det du ønsker på ordren, så er det jo fair at foreslå muligheden for at opdatere prisen til en anden valuta. En kopi vil altid være en kopi, så der vil vi ikke opdatere noget. Man kunne dog sagtens forestille sig en funktion, der hedder 'opdater priser', eller lignende. I forhold til den mulighed, så vil jeg dig forslag ligge herinde i ca 10 dage. Herefter vil jeg se om andre ønsker samme funktion.

Du hører fra mig :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej igen,

Dit forslag har nu ligget herinde lidt.

Jeg kan sagtens se udfordringen i din sag. Jeg vil omvendt også sige, at vi har en del forslag under 'overvejes', som flere brugere har bakket op omkring. Derfor vil i denne omgang fokusere på disse, da vi kan flere brugere på den baggrund.

Du skal dog have tak for at dele dine tanker med os. Rigtig god dag :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)