Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Debitorsaldoliste

+3

Det ville være en stor hjælp hvis man kunne trække en debitorsaldoliste hvor det kun er kunder med en forfalden saldo der fremkommer, da dette er en daglig frustration!

Håber det er noget der bliver muligt at gøre i programmet snarest!

i Forslag » Andet af (170 points)
Fejl forkert sted

2 Svar

Hej Stine og tak for dit forslag,

I forhold til denne visning, så vil jeg starte med at sige, at det ikke er et forslag vi har hørt før. Derfor vil jeg lige lade dit forslag ligge i ca. 10 dage. På den måde kan jeg se om andre brugere har samme tanke.

Når det er sagt, så vil jeg lige høre, hvad udfordringen er i at vise, at der er et skyldigt beløb, men det ikke er forfaldent? Altså hvad skal du bruge en visning kun med forfaldne beløb til?

Jeg spørger for at undersøge om vi kan finde en anden måde at løse dine udfordringer på, så jeg håber du er frisk på at følge op.

Jeg ser frem til at høre fra dig :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Jeg vil meget gerne have samme funktion som Stine ønsker, jeg har samme problem med at nå jeg trækker en liste er der alle de faktura med som ikke er forfalden og som jeg i princippet ikke er interesseret i at fylde op på.

Det vi bruger en liste med kun forfaldne faktura til er at gensende regningerne til dem der ikke har betalt
Hej Jeppe,

Hvis du gerne vil følge op på forfaldne faktura, så har vi en helt anden funktion til det.

Du kan under salg -> rykkere -> lave et kontoudtog.

Dette kan du sende til din kunde, hvor både du får et overblik og kunden får et overblik.
Du kan dette for alle, eller for bestemte kunder. Du kan sågar søge efter bestemte perioder.

Hvordan vil det virke for dig?

Hej Stine, 

I forhold til dit forslag, så er det ikke noget jeg vil gå videre med for nu. Hvis vi sammenligner med mange af de andre forslag vi har i kategorien for 'overvejes', så er der bredere opbakning til mange af dem. Derfro vil vi fokusere på dem i forvejen. 

Du skal dog have tak for at dele dine mening med os. Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)