Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Extra afsætningskolonne til varekartotek

0
Værktøj til indkøbsdisponering.
De logistiske værktøjer i Economic er meget beskedne.
Når jeg skal disponere varer hjem fra leveranadører overfører jeg varekartotekets informationer til excel.
Hér har jeg kun info om lagrets størrelse, men mangler info om afsætningsstørrelse for at kunne beregne hvor lang tid, lagerbeholdningen på hvert varenummer rækker.
Vil gerne have en kolonne i varekartoteket der anfører salget en længere periode tilbage - f.eks. ½ eller helt år. Det er næsten nødvendigt at man har mulighed for at vælge hvilke lokation man gerne vil arbejde med.
i Forslag » Andet af (910 points)
opdateret af

1 Svar

Hej John,

Tak for dit forslag som jeg udmærket godt kan se meningen med. Desværre for dig tror jeg ikke det er noget som vi vil se på i nogen overskuelig fremtid. Indkøb (og produktion for den sags skyld) er ikke vores spidskompetence. En brugerstorm kan selvklart være medvirkeende til at ændre vores mening   
Du kan dog allerede lave en omsætningsstatistik opdelt på varer og løfte det over i Excel - klik her. - http://wiki.e-conomic.dk/rapport/omsaetningsstatistik
SÅ med lidt klippe og klistre kan du komme et stykke af vejen.

  Kim Sneum Madsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (24.0k points)