Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




tekstlinier før hver fakturalinie

0

Jeg kan ikke se at det er muligt at skrive tekstlinjer ind imellem mine fakturalinjer? 

Den eneste mulighed jeg kan finde er tekstlinje 1 før mine fakturalinjer eller tekstlinje 2 efter mine fakturalinjer. Hvordan kan jeg udvide tekstlinje 1 og 2 til 1000 tegn?

Jeg kunne også bruge en eller to ekstra kolonner til dato og ref.

Jeg har dog kun Start Up versionen, så hvis det er muligt, kan det så lade sig gøre her eller er det kun i en dyrere versioner?

Kunne virkelig godt bruge et hurtigt svar! enlightenedsmiley

Jacques

 

 

i Spørgsmål » Salg af (120 points)

1 Svar

Hej Jacques og tak for dit spørgsmål.

Du kan angive tekst mellem dine fakturalinjer. Det gøres ved at oprette en varelinje uden at angive varenummer. Du skriver herefter i feltet til varenavn. På den måde vil teksten optræde mellem linjerne. 

I forhold til kolonner med dato og reference, så kan du som udgangspunkt ikke få dato og reference med. Du kan se mere omkring, hvordan du arbejder med kolonner her.

Sidst men ikke mindst, så nævner du tekstlinje 1 og 2. De 1000 tegn som er begrænsning her er ikke til at ændre. Du kan dog på selve dit standardlayout angive en tekst, som er længere. Den vil dog gå igen fra gang til gang.

Jeg håber mit svar giver mening, selvom det ikke er en løsning på alle problemerne. Spørg endelig, hvis der skulle være noget :) 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)