Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Indlæsning af fil inkl. projektnr. i kassekladden

0
Vi bogfører hver måned en stor fil indeholdende projektnumre. Det ville være rart, hvis det var muligt at importere (og bogføre) en fil, der indeholdt projektnr., således at det ikke skal tastes hver gang manuelt.
i Forslag » Andet af (190 points)
Jeg har tidligere rejst samme forslag/ Hans Henrik

1 Svar

Hej SSG og tak for dit forslag,

Jeg kan sagtens se en fordel i at kunne importere projektnummer i kassekladden.

Alt omkring import er dog lidt specielt. Det er nemlig sådan, at der er flere steder, hvor vi kunne udbygge import/eksport i e-conomic. Derfor er vi i gang med at overveje om det skaber værdi, at lave en stor 'opdatering' af alle import mulighederne. Alternativ skal vi forbedre dem en efter en, hvilket i sidste ende ville tage længere tid.

Derfor vil vi lige nu og her ikke udbygge enkelte import muligheder, men i stedet afvente, hvordan import generelt set bedst håndteres i e-conomic. Det er selvfølgelig ærgerligt for dig nu og her, men det skulle meget gerne bidrage til at skabe bedre muligheder for alle import funktioner på den lange bane.

Jeg vil derfor sætte forslaget til implementeres ikke for nu, men du skal vide det er noget vi er opmærksomme på herinde :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Ok, tak for svar. Vi vil dog sætte stor pris på, hvis I kan gå videre med forbedringerne snarest muligt.

Tak

/Sandra
Hej Sandra,

Det er helt sikkert noteret herinde. Jeg vil dog også være ærlig omkring, at det ikke er noget vi har planlagt lige rundt om hjørnet :)
Hej Jesper

Hvordan kan det egentlig være?

Mange kunne sikkert have god gavn af at bruge import/eksport mere, hvis formatet var mere fleksibelt...

/Sandra
Det kan godt være min forklaring ikke var helt skarp. Det beklager jeg.

Grunden er, at vi har import/eksport rigtig mange steder i programmet. Projekt i kassekladden er bare en af de felter som kunne være fede at få med. Frem for at skulle tage de her felter en af gangen, så vil vores udviklere hellere lave en stor generisk løsning, som løser alle udfordringer på en gang.

Det vil tage længere tid at få et enkelt felt, men det vil være en hurtigere løsning set på alle de forbedringer der kunne være på import/eksport. Derfor har de for nu valgt ikke at tage de her felter en af gangen.

Jeg forventer ikke du er enig i den betragtning, men jeg håber grundlaget for det giver mening :)
Nok min kommentar der ikke var helt skarp nok. Det jeg egentlig vil vide er, hvad er tidsperspektivet for en samlet større generisk løsning, herunder få feltet projektnr. med?

Tak

/Sandra

Så er jeg med! wink

Det er godt vi kan forstå hinanden i sidste ende. 

Jeg kan ikke give dig en tidshorisont for, hvornår vi starter, men jeg kan give dig en horisont, hvornår vi i hvert fald ikke starter. Som jeg ser planernen lige nu, så kommer det ikke til at blive i år eller Q1 næste år. Det er selvfølgelig en dårlig melding, men man kommer længst med ærlighed. Dermed er det ikke sagt, at vi starter i Q2, men der vil ikke være plads til en så stor ændring inden der. Jeg håber den svage melding trods alt giver dig lidt værdi.

Rigtig god dag.