Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Saldo på beholdningskonti

0
Kære E-conomic

Når jeg klikker på en af mine beholdningskonti allerøverst på grundbilledet "Regnskab" kommer mine posteringer frem, men saldo passer ikke med dagen. Man begynder, om jeg så må sige, forfra.

 Når man ser på et elektronisk bankudskrift, passer saldo og dato sammen. Det gør det ikke i denne oversigt. Hvis jeg går på kontokort, passer dato og saldo sammen, bare i "omvendt rækkefølge" i forhold til et bankudskrift. Det er for mig ulogisk og lidt ubrugeligt ved løbende bankafstemninger.

mvh

Peter Magnussen
i Spørgsmål » Andet af (120 points)

2 Svar

Hej Peter,

Når du siger, at du skal starte forfra, så er jeg ikke med. Hvad mener du her?

Jeg er heller ikke med på, hvordan du ser en forskel fra kontokort og så billedet fra kassekladden. Ville du være frisk på at sende et par eksempler på info@e-conomic.dk att. Jesper Mieritz? Så er jeg sikker på, at jeg forstår dig korrekt.

Jeg vil gøre dig opmærksom på, at det du ser i kassekladden indeholder kladdeposteringer. Du kan prøve at tage et kontokort og medtage kladdeposteringer for at se om det stemmer overens på den måde.

Jeg ser frem til at høre fra dig :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej Peter og tak for korrespondancen over mail,

For en god ordens skyld, så giver jeg også lige en opdatering herinde, så andre brugere kan følge med.

Hele sagen gik på den løbende saldo på visningen af posteringer på beholdningskonti i kassekladden. Dit ønske var, at den løbende saldo altid matcher med dato, uanset sorteringen. Vores løbende saldo er afhængig af visningen. Altså at posteringerne lægges sammen i den rækkefølge de vises.

Hvad der mest logisk er selvfølgelig en smagssag. Vi har dog valgt at fastholde den visning vi har nu, da det er den, som bruges i hele e-conomic og at alle andre brugere er vant til denne visning. Vi vil ikke gå ind og forvirre ved at ændre visningen for alle brugere.

Mange tak for forslaget og rigtig god weekend :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)