Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Resultatopgørelse og balance i en udskrift

0
Hej

Kan rigtig godt lide den udskrift der hedder resultatopgørelse idet den kan vise f.eks et kvartal sammenlignet med sidste års kvartal og difference og gøre det samme på år til dato på en one pager :o)

Når der så skal afleveres skal man selv klippe klistre det sammen med balancen - hvorfor?

Det kunne være super hvis der fandtes en udskrift der kunne gøre dette. Saldobalancen dækker det jo ikke :o)
i Forslag » Andet af (190 points)

4 Svar

Hej Lonnie,

Super fedt du er glad for resultatopgørelsen. I forhold til saldobalancen, så kan du trække rapporten med sammenligning fra året før.

Du gør det er i den drop down, der hedder 'sammenligning'.

Hvis du trækker den, ser du så det ønskede? Hvis ikke, hvad mangler du så? :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Tak for svar.

Det er jeg klar over. Men skal man bruge den skal man hive flere udskrifter.

Ring evt på 96111866 så kan vi lige tale om mit indlæg - det er svært at forklare:o)
Forslag af (190 points)
Hej Lonnie,

Jeg vil forsøge at finde tid i morgen eller i på fredag.

Hvordan vil det passe dig? :)
Hej Lone og mange tak for snakken,

Nu har vi taget en snak over telefonen, men jeg vil alligevel dele det med andre brugere, som følger med herinde.

Forslaget går på at 'kopiere' den kolonne opsætning, som finde i resultatopgørelse over på saldobalancen. Tanken er at kunne sammenligne en periode, men også hele tiden have år til dato ved siden af.

En lille sidenote er muligheden for at skjule eller markere bestemte konti som afstemt, hvis der ikke længere er brug for at arbejde med dem i det pågældende arbejde, der skal laves. Efterfølgende og løbende skal dette kunne ændres og vil ikke have betydning for hverken opsætning eller bogføring.

Jeg tager det med videre og snakker med vores udviklere. Det er dog også med henblik på, at vi går og overvejer et nyt modul til rapportering. Beslutningen omkring dette vil helt sikkert også have betydning for, hvad vi kan gøre :)

Jeg vender tilbage.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej igen Lonnie, 

Vi har nu kigget lidt nærmere på dette.Vi vil i denne omgang ikke arbejde videre med dette.
Det skyldes, at vi har rigtig mange andre gode forslag under 'overvejes'. Vi kan ikke nå at lave dem allesammen, desværre. 
Derfor har vi i denne omgang valgt at arbejde videre med dem, som har fået mest opmærksomhed fra andre brugere. Du er meget velkommen til at hoppe ind på listen og stemme på dem du mener vil skabe mest værdi for dig.

Mange tak for dit forslag og rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)