Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ydeligere info på poster i Overførsel af bank/Bankafstemning

+1
I overførselsvinduet på bankafstemning, hvis man registrerer en kundebetaling, ved at angive fakturanummer, så autoudfylder e-conomic selv kundenummer, men udfylder IKKE kundenavnet (måske en fejl) men det ville være super om den gjorde.

Helt fantastisk ville det være om den også lige angav om beløbet i banken stemte med fakturaen - lige sådan et ekstra tjek at man har tastet det korrekte fakturanummer/numre.
i Forslag » Andet af (240 points)

1 Svar

Hej Dennis og tak for dit forslag,

I forhold til kundenavn, så testede jeg det og jeg får kundenavn frem.

Nu er det også nogle par dage siden du skrev, så det kan være det har løst sig selv i mellemtiden. Du må meget gerne lige tjekke om det hele ser rigtig ud. Hvis der er problemer, så giv lige lyd fra dig :)

I forhold til om der kan laves et tjek på, at hele beløbet passer med faktura, så vil jeg lige lade dit indlæg ligge i en uges tid mere, så andre brugere får chancen for at byde ind med om de er enige. Det er en vigtig faktor i forhold til vores vurdering af sagen :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

Jeg bruger Firefox til e-conomics. Den er flink til at opdatere navnet på kunden, hvis jeg har gemt og indlæser det hele igen. Blot ikke når fakturanummeret er det eneste udfyldte, så bliver kundenummer/leverandørnummer udfyldt, men ikke med navn - og jeg kan kun svært huske dem alle ud fra nummeret. Det kan jo være en browser afhængig fejl - det har jeg ikke testet.

Mvh Dennis
Hej Dennis,

Tak for opfølgning. Jeg har fundet fejlen med kundenavn nu. Den er sendt videre til vores teknik, så de kan kigge på det.

Af ren nysgerrighed. Når du sidder og taster fakturanummer, hvor får du så den information fra? Hvis det står i den tekst du har stående, så har vi nemlig et modul, der gør at alt dette kan udfyldes automatisk, så du kan spare en masse tid.

Du skal du vide at fejlen er givet videre, men jeg håber samtidigt, at vi kan finde en fed løsning så du kan spare tid fremadrettet :)
Jeg benytter mig meget af auto-udfyld modulet, men det kan ikke klare alle sammen. Fra Nordea, når der står "Meddelelse nr xxxxxxxxxxx", kan det ikke gætte når der er 20 kunder der har dette - og den gætter oftest forkert, men gætter det gør den ;-)

Den kan heller ikke genkende "F1234", men tager gerne "F 1234". Sådanne småting, der er mange af. Især disse sidste taster jeg jo bare fakturanummer ind, og vil så gerne se kundenavnet.
Det er helt i orden. Du skulle ikke snydes, hvis nu vi kunne finde en nemmere løsning, men det er super fedt du allerede bruger det.

Jeg har som sagt lagt sagen med kundenavn videre til vores teknikere.

Rigtig god dag.