Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




De nye Datointervaller

+2

Tak for den fede feature !!!! 
Vi kører "desværrre" forskudt regnskab -

[jeg kan ikke få lov at uploade billede den siger billed url mangler selvom jeg uploader et ]

Se screendump her: https://ibb.co/fWRg0p

1.  Når vi  trækker en "År til dato" Så virker dette ikke- da jeg får følgende fejl: "Begge datoer skal ligge inden for samme oprettede regnskabsår."  Da vi starter regnskab pr 01.07.2018 så skal den vise 01.07.2018 til 30.06.2019
Jeg tænker at man altid vil have interesse i at se regnskabsår primo og ikke kalender år primo.

2. Det samme gælder "indeværende år" bør være "indeværende regnskabsår"

3.  Måned til dato - MEGA FEDT!

4. Kunne vi ikke få en "Sidste måned" - case: Vi kigger meget på hvordan gik seneste måned gik også. Evt under Sammenligning kunne vælge "sidste måned" så man sammenligner Juli +August i dette tilfælde

i Forslag » Andet af (2.3k points)

4 Svar

Hallo e-conomic? :)
Forslag af (2.3k points)
Hej Kasper,

Jeg beklager du ikke har fået svar før nu.

Super fedt du er glad for funktionen, selvom det ikke passer på din opsætning. Det giver selvfølgelig mening, at der kigges på regnskabet og kalder året. Jeg prøver lige at vende den internt med de folk, som har lavet det.

Når det er sagt, så vil jeg til punkt 4 sige, at der for nu ikke vil komme flere. Hvis vi oplever en masse brugere have behov for en specifik visning, så kan det være vi tager det op til overvejelse, men for nu vil vi udbygge med flere.

Jeg vender tilbage med et svar, når jeg har snakket med dem :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Kasper,

Svaret fra vores udviklere var, at de godt var klar over problemet med forskudte regnskabsår. Derfor har de oprettet en sag, hvor de kigger på, at der skal hensyn til dette. Jeg vil derfor sætte dit forslag som planlagt for nu :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

hva så - hvordan går det med at løse problemet på den implementerede feature så alle brugere kan få glæde af den ?
Hej Kasper,

Som det er ser ud lige nu er det en sag, som ligger hos vores udviklere. Det er lidt en løbende proces, hvor den ligger som en af de ting, der bliver kigget på, når de kan se et hul i planerne. Jeg vil også være ærlig omkring, at der løbende kommer ting ind, som de vil fokusere på først. Det kan være fejl eller andre ting, som har højere prioritet.
Jeg vil holde fast i, at det er noget vi kommer til lave. Jeg har kigget på deres over de her løbende forbedringer, og der ligger den næsten i toppen, men det er kun vejlende, så jeg kan for nu ikke love dig, hvornår det kommer.

Hej Kasper, 

Du kan nu også vælge 'indeværende regnskabsår' i datointervallerne. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej

Tak for det -vi er stadig ikke helt i mål -såfremt det skal give mening i regnskabsmæssig sammenhæng.

Til Dato. giver sjældent mening hvis man som kunde benytter periodisering - idet den bogføres sidste dag hver måned.

Så når vi trækker en balance er det altid til en sidste dag i måneden - ellers mangler hele abonnementsomsætningen i systemet.

Jeg synes desværre der har mangler en regnskabskyndig hos jer som kunne gennemteste denne feature med de regnskabsmæssige øjne.