forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Forbedring af søgefunktionen FIND BILAG

0
Jeg savner ofte en søgefunktion, hvor jeg kan indtaste min leverandørs fakturanummer, for at se om bilaget er bogført, om det er bogført på korrekt leverandør og med korrekt beløb. Når man har leverandører med mange poster hver måned, er det en stor opgave manuelt at arbejde sig igennem et udskrevet kontoudtog.

I den nuværende funktion FIND BILAG kan man ikke indtaste leverandørens fakturanummer.

Jeg opfordrer derfor til at, der tilføjes søgefelter i FIND BILAG.

mvh Kit Walmar, European Breakdown Service
spurgt 10 Aug, 2018 i Forslag » e-conomic generelt af kwebs (260 points)
status opdateret 21 Aug, 2018 af Susan Jensen
Hej igen Kit

Jeg kan nu fortælle dig, at vi har snakket med vores udviklingsteam og de er i gang med at kigge på den søgefunktion du søger på dine leverandørers fakturanumre.

Jeg kan dog endnu ikke give en tidshorisont, men vender lige tilbage til dig når jeg ved noget mere

1 Svar

Hej Kit

Tak for indlæg. Jeg kan umiddelbart sagtens følge dig i dit foreslag.

Jeg vil foreløbig lade dette indlæg stå her på Forum i 14 dage, så andre kunder har mulighed for at kommentere dit indlæg.

Jeg vender tilbage til dig inden for de 14 dage

Rigtig god weekend til dig

Venlig hilsen/Best regards

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 10 Aug, 2018 Forslag af Susan Jensen (17,180 points)
overvejes× 111
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”