Hej Stephan,
Jeg er helt med nu. Mange tak for den gode og uddybende forklaring.
I forhold til forslag, så kan jeg sagtens se din udfordring. Jeg må dog være ærlig omkring, at det er område, hvor vi ikke har planerne om at bevæge os ud i nu og her.
I fremtiden har vi planer om at kigge på et helt modul til rapportering, men vi er et stykke fra dette. Derfor er det ikke noget du skal sidde og vente på.
Jeg vil dog stadig gerne prøve at hjælpe dig og derfor har jeg prøvet at undersøge, hvad du så kan gøre. Det jeg har fundet frem til er, at vi har partnere, som kan løses dette og endda mere til. Her er vi ude i decideret konsolidering, men jeg vil tro de har flere produkter afhængigt af, hvad du ønsker. Om de har en løsning på hylden, der passer perfekt til jer, tør jeg ikke love.
Jeg vil dog pege dig i den retning og så kan du tage en snak med dem. De kender trods alt deres eget produkt bedst og der kan du få det bedste svar.
Helt generelt set, så vil jeg lede dig mod vores market, hvor vi samler mange af de gode partnere vi har. Når de er herinde, så kan du nemt komme i gang med en demo, læse mere omkring det, eller kontakte dem direkte.
Du finder market her:
Du skal så ind i den kategori, der hedder rapporter.
Jeg vil skyde på, at Toolpack eller budget123 kan klare den. Om der er andre, som kan løse det, vil jeg ikke afvise. Det er i hvert fald et sted du kan starte.
Jeg håber du finder en god løsning den vej gennem, da vi ikke vil udbygge i den retning du ønsker nu og her.
Hvis du har spørgsmål, eller hvis der skulle være noget, så siger du bare til.
Ellers må du bare have en rigtig god weekend :)