Hej Thomas,
Først og fremmest er jeg rigtig glad for at høre, at du er meget tilfreds med den løsning du har fået.
I forhold til dine forslag, så vil jeg lige starte med at spørge lidt, så vi kan få en dialog omkring inden jeg tager stilling til, hvad jeg skal præsentere for vores udviklere.
I forhold til en søgning af varegruppe, så vil jeg lige være sikker på om det er søgning i e-conomic, på webshoppen, til specifikke funktioner i webshoppen, eller noget helt andet? Jeg håber du er frisk på at præcisere, hvor søgningen er henne og hvad den skal bruges til.
Næste punkt er i forhold til en 'ring for pris'.
Jeg kan godt forstå, hvor du gerne vil hen med dette. Jeg vil dog høre om det er tanken, at kunden ringer og får en pris, hvorefter de bestiller den på hjemmesiden, eller om de får prisen og så du klarer resten derfra? Hvis de ikke skal bestille varen på hjemmesiden, hvilket kan blive svært uden en pris, så kan du oprette et billede med tilhørende tekst og beskrivelse, hvor du skriver, at de skal ringe for at få en pris. Så kan du præsentere varen og fortælle, at prisen skal aftales over telefon eller lignende. Hvordan vil det virke?
Den sidste del med varenummeret behøver jeg ikke mere information. Jeg vil lige lade den ligge mens vi får styr på de to andre muligheder: Så kan vi også se om andre brugere herinde på vores forum også savner det. Jeg vil dog gøre dig opmærksom på, at du kan skrive varenummeret i den korte beskrivelse, hvis du meget gerne vil have det synliggjort her og nu.
Sig endelig til, hvis der er noget, som ikke giver mening. Ellers ser jeg frem til at høre fra dig :)
Med venlig hilsen Jesper Mieritz