Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bankafstemning

0
Hej - jeg har siden I lavede jeres opdatering af bankafstemning, bøvlet rigtig meget med at der mangler en del af teksterne fra banken. I dag fik jeg så den værste -

Jeg fik en post der havde teksten: Leverandør-ID: 77390001564372Leverandørtype: BBANBeløb (Val): 536.5 Valuta: DKK Egen reference: Electro Performens

Det er jo total uforståelig, så jeg åbnede min bank og teksten var rigtig fin der:

Indbetaler:ELEXPERTEN.DK IKAST ApS
Industrivej 34
7430  Ikast

 

Dette er ikke kun sket denne gang,  jeg oplever store problemer med mærkelige tekster og at autoforslag er blevet meget dårlig / den finder meget få indbetalinger.

Jeg kan ikke rigtig forstå, at I laver en opdatering, der gør at produktet bliver ringere og mere bøvlet at bruge - det for mig giver da ingen mening

MVH Doris
i Spørgsmål » Andet af (1.6k points)
status opdateret af 🔒

3 Svar

Hej Doris,

Det giver heller ikke mening at lave en opdatering, der gør produktet dårligere. Det har du helt ret i. Jeg mener nu heller ikke opdateringen her har gjort det ringere. Der lige nogle småting, som der skal rettes til, men alt i alt er mit indtryk, at vi står med en bedre bankafstemning i dag, end vi gjorde for en måned siden.

Men nok om det :)

I forhold til det du skriver, så er vi opmærksomme på, at der kan mangle tekst. Det er fordi feltet er for småt til at vise det hele. Hvis du holder musen henover, så burde den vise hele teksten i en boks. Den del har vi fået givet videre til vores teknikere.

De mærkelige tekster har jeg ikke hørt om før. Vil du være frisk på at sende en mail til info@e-conomic.dk - att. Jesper Mieritz, hvor du tager et billede af din bankafstemning og den tekst, som du ser i banken? så prøver jeg lige at kigge på det og undersøge det nærmere.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej Doris og tak for din mail.

Jeg vil sætte forslaget til planlagt herinde.

For at andre kan følge med, så er der nogle tegn som er sat forkert og skal rettes, så teksten bliver mere overskuelig. Det er dog ikke forventeligt, at bankens tekst og teksten i e-conomic er 1:1 det samme. Det kommer an på, hvilken bank der benyttes.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)

Hej Doris, 

Vores udviklere har nu fået kigget på det. Næste gang du modtager noget fra banken, så skulle det meget gerne se rigtigt ud. Du må meget gerne give mig en tilbagemelding, hvis det ikke er tilfældet. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)