Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bankafstemning blank

0
Jeg har problemer med min bankafstemning i E-conomics.
Jag har tidligere gjort den uden problemer men nu er det kun en blanco sida der möder mig når jeg forsoger gå ind i linken.
(Jeg er svensk og skriver ikke så godt på danska endnu)
Er der nogen mere der har problemer med Bankafstemning?

Hilsen Pia Sauhke
i Spørgsmål » Andet af (230 points)
Hej

Jeg har samme problem i Edge, men kan se det i fireFox. til gengæld er det modsat i indscanning eller hvis jeg vil åbne et bilag.

har du et tip til det?
Hej Hanne,

Som udgangspunkt understøtter vi ikke edge, hvilket vi sige, at der ikke er garanti for alt virker der.

Det undrer mig dog, at du har problemer i FireFox med dine bilag. Kan jeg lokke dig til at gå ind under indstillinger i din browser og så ned under 'generelt' -> 'programmer' -> find den, der hedder 'portable document format (PDF).

Hvad har du valgt til højre for den her? Det vil typisk være 'vis sammendrag i FireFox', eller 'adobe acrobat reader'.

Jeg ser frem til at høre fra dig :)
Hej Jesper

Den var sat til "Gem"

Så ændring til "sammendrag" virker.

Tak for hjælpen
Perfekt. Det er godt at høre :)

1 Svar

Hej Pia,

Det er helt fint. Jeg tror godt jeg forstår dig.

For at være helt sikker på, hvad der sker og hvad vi skal gøre for at få udbedret det, så vil jeg høre om hele siden er blank, eller det kun er dele af den, fx. linjerne i bankafstemningen?

Udover det, så vil jeg høre om du logger ind via et administratormodul, eller direkte ind på en bestemt aftale? Hvis du ikke ved, hvad forskellen er, så må du lige sige til.

Jeg ser frem til at høre fra dig :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Jeg logger ind på mit aftale og når jeg skal göre bankafstemning så er hele siden blank der bankafstemning skal vises.
Jeg har kun rubriker og kolumnen til vänster sedan er det blank.

Jeg kan ikke ladda op nogen csv fil fra banken og jeg kan ikke noget laengre.

//Pia
Det lyder lidt mystisk.

Jeg har hørt om et par brugere, der sad på en MacBook, hvor den ikke var opdateret. De opdaterede og herefter virkede det.

Sidder du på en mac? Hvis ikke, kan jeg så få adgang til din aftale?

Du gør det ved at klikke på det orange tandhjul -> alle indstillinger -> administratorer (ude til venstre) -> og så søger du efter 1109275 (ude til højre) -> tryk på manden med fluebenet.

Så prøver jeg at hoppe ind og teste det :)
Hej Jesper
jeg har tilfört dig nu.
Jeg fik höre at det måske er for at jeg har forkert browser.
Det virkede på torsdag men det er nok nogen opdatering der gör at det kun virker i Google Chrome nu.
Hej igen Pia,

På min computer virker det i hvert fald i Internet Explorer, FireFox og Google Chrome.

Hvis du har specifikke browsere, hvor det ikke det ikke virker. Kan jeg så lokke dig til at tjekke om de er opdateret til den nyeste version? Eller bruge Google Chrome, hvis det virker for dig.

Jeg kan nemlig ikke genskabe det hos mig og det gør det næsten umuligt på nuværende tidspunkt at finde ud af, hvad der går galt.