forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Forfaldne beløb på kontoudtog

+2

Kan man selv rette kontoudtogets kolonner til ? Jeg kunne godt tænke mig,  at man kunne få en kolonne hvor de forfaldne beløb stod, således at der var forfaldne og ikke forfaldne i hver sin kolonne og så sammentælling for neden. For på den måde at gøre kunden opmærksom på,  at de har en forfalden saldo, som bedes indbetalt. Eller alternativt at der var 3 linier for neden på udtoget. Ikke forfaldne kr. XX, forfaldne kr. XX (med rød skrift) og saldo ialt kr. XX pr. datoen for udsendelse af udtog (ofte den sidste i måneden). Hilsen Susanne

spurgt 6 Aug, 2018 i Forslag » e-conomic generelt af SH bogføring (940 points)

2 Svar

Hej og tak for dit spørgsmål.

Det korte svare er, at det kan du ikke.

Det er dog fair at betragte det som et forslag og derfor vil jeg lade dit forslag ligge herinde i ca to uger. Efter de to uger kan vi se om andre brugere har været inde og tilkendegive, at de er enige, eller har ideer og tanker omkring.

Jeg vender tilbage :)

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 7 Aug, 2018 Forslag af Jesper Mieritz (85,450 points)
Hej igen,

Jeg lovede dig en opdatering på, hvad vi ville gøre her efter ca to ugers tid.

Jeg vil sige at efterspørgslen efter dette ikke er ret høj sammenlignet med, hvor stor en opgave det ville være at få implementeret i programmet. Det ville betyde, at der var en masse andre forslag vi ikke ville nå og her vil jeg prioritere de andre forslag, hvor vi kan skabe værdi for flere brugere. Vores tankegang er, at vi vil gavne flest muligt, mest muligt.

Dit forslag bliver derfor sat til implementeres ikke for nu, men du skal have tak for at dele dine tanker med os :)

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 21 Aug, 2018 Forslag af Jesper Mieritz (85,450 points)
overvejes× 132
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”