Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forfaldne beløb på kontoudtog

+2

Kan man selv rette kontoudtogets kolonner til ? Jeg kunne godt tænke mig,  at man kunne få en kolonne hvor de forfaldne beløb stod, således at der var forfaldne og ikke forfaldne i hver sin kolonne og så sammentælling for neden. For på den måde at gøre kunden opmærksom på,  at de har en forfalden saldo, som bedes indbetalt. Eller alternativt at der var 3 linier for neden på udtoget. Ikke forfaldne kr. XX, forfaldne kr. XX (med rød skrift) og saldo ialt kr. XX pr. datoen for udsendelse af udtog (ofte den sidste i måneden). Hilsen Susanne

i Forslag » Andet af (1.3k points)

2 Svar

Hej og tak for dit spørgsmål.

Det korte svare er, at det kan du ikke.

Det er dog fair at betragte det som et forslag og derfor vil jeg lade dit forslag ligge herinde i ca to uger. Efter de to uger kan vi se om andre brugere har været inde og tilkendegive, at de er enige, eller har ideer og tanker omkring.

Jeg vender tilbage :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej igen,

Jeg lovede dig en opdatering på, hvad vi ville gøre her efter ca to ugers tid.

Jeg vil sige at efterspørgslen efter dette ikke er ret høj sammenlignet med, hvor stor en opgave det ville være at få implementeret i programmet. Det ville betyde, at der var en masse andre forslag vi ikke ville nå og her vil jeg prioritere de andre forslag, hvor vi kan skabe værdi for flere brugere. Vores tankegang er, at vi vil gavne flest muligt, mest muligt.

Dit forslag bliver derfor sat til implementeres ikke for nu, men du skal have tak for at dele dine tanker med os :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)