Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kassekladde og bogføring

0
Hej E-conomic

Når jeg bogføre løn fra Proløn sidder jeg og tilretter dato og bilags.nr. (og egentlig også noget i teksten) manuelt for hver enkelt post. Det kunne være rigtig godt, hvis man kunne markere flere poster, så man kunne tilrette flere på en gang. Er det muligt ?

Vh Heidi
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Heidi og tak for dit forslag

Jeg kan godt forstå, hvorfor du gerne vil have mulighed for dette, når du sidder med løn. 

Måske vi kan finde en løsningen allerede i dag. Jeg vil i hvert fald lige foreslå dig, hvad jeg tænker du kan gøre. 

Man kan oprette en stående kassekladde i e-conomic. Det vil sige, at kladden står fast du har bogført. Det er ret smart når man fx sidder løn. Her er posterne tit det samme og derfor er det kun bilagsnummer og dato, der skal ændres. Hvis du har oprettet en stående kassekladde, så får du mulighed for lige præcis at opdatere disse to på alle posteringer. 

Jeg har lavet en video, der viser det her.

Det er selvfølgelig hele kladden som opdateres, men hvis du har en særskilt og stående kassekladde til din løn, så vil det måske hjælpe dig. 

En anden ting jeg tænker på er, at du kan integrere direkte fra Proløn. Jeg er ikke ekspert i deres integration, men du kan sætte det op så disse poster flyttes fra Proløn og lander direkte i din kassekladde og gøre klar til bogføring. Du kan se mere om det her. 

Hvordan vil de to løsninger fungerer for dig? Hvis du har spørgsmål til det, eller der er en grund til dette ikke vil virke, så hører jeg meget gerne fra dig. Det vil helt sikkert hjælpe til at finde den bedste løsning :) 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)