Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bankafstemning - klip til excel fejler efter nyt layout

+3
Kundesupport bad mig sende jer denne forespørgsel, så tak for hjælpen :-)

Nyt spørgsmål for øvrigt: Efter I har ændret layout er der desværre også sket det med bankafstemningen at linierne ikke kan kopieres over i Excel. Jeg har ofte brug for at give mine kunder tilbagemelding på manglende bilag de skal fremskaffe til bogholderiet. Rapporten der kan trækkes fra bankafstemningen er ikke god i den forbindelse - så jeg plejer at markere de åbne poster på banksiden og klippe dem over i excel. Når jeg har forsøgt efter jeres ændringer, lægger linierne sig desværre UNDER hinanden i excel - i stedet for i 3 kolonner... Er det noget du ved om I har fået andre meldinger på? Eller noget I på baggrund af min forespørgsel vil overveje at tilrette?
i Forslag » Andet af (150 points)
Håber det snart løses - vi er også afhængige af denne løsning.

/AWA
Det samme her. En rigtig god funktion som er svær at undvære. Så jeg er rigtig glad for at funktionen genetableres

Hej alle tre,

Det virker nu igen, hvis i gerne vil kopiere direkte over i excel. Jeg håber det kan gøre jeres gang i e-conomic nemmere og hurtigere.

Rigtig god dag smiley

Hej Jesper

Super - det er vi glade for.

Men... nu er udfordringen jo så i mellemtiden blevet, at man ikke længere kan kopiere alle åbne poster på én gang - men kun dem man lige kan se i ruden.
Dvs at vi nu skal kopiere posterne over bid for bid, rul ned, kopier igen -  med fokus på, at man ikke lige får kopieret en over dobbelt. Det er trælst.

Alternativt kan man nedsætte sin skærmvisning til måske 50% så man kan se dem alle sammen på én gang og dermed også kopiere alle på én gang. Det er fint nok, at kende denne løsning, men det er stadig ekstra klik der besværliggør ens dagligdag.
Kan det ikke løses?

/AWA

Hej igen, 

Jeg kan sagtens se din udfordring, men sagen er den, at vi har opdateret vores bankafstemning og den måde vi viser alle posteringer på. Opdateringen har gjort bankafstemningen væsenligt hurtigere. Det er specielt i perioder med meget aktivitet fra mange brugere, at det vil komme til udtryk. Derfor vil vi ikke gå tilbage til den tidligere måde at gøre det. 
Det er selvfølgelig rigtig ærgerlig i den her sammenhængen, men vi har prioriteret performance og hastighed over at kunne markere alle linjer på en gang. Det vil jeg melde klart ud omkring, så du ikke venter på en løsning. 

Jeg håber det giver mening for dig og du kan forstå baggrunden for vores valg.

Rigtig god weekend smiley

Hej Jesper

Tak for hurtigt svar - det giver mening på andre planer.

/Awa

1 Svar

Hej Anette,

Du har helt ret her.

Det er noget vi er opmærksomme på. Sagens er givet videre til vores teknikere.

Jeg skal nok give en opdatering, når de kommer videre i sagen. Mange tak for at gøre os opmærksomme på det :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)