Hej igen Morten,
Jeg forstår, at det ville være en fordel for flere brugere, hvis der kunne afstemmes automatisk ud fra teksten eller øvrig ref.
Du har helt sikkert også en pointe i, at der er flere, som sidder med udfordringen, end vi oplever her på forum. Mit håb er, at så mange som muligt vil deltage herinde. Jeg er godt klar over vi aldrig får en billede, der viser det 1:1, og det tager vi selvfølgelig også højde for.
Når det er sagt, så vil vi for nu ikke gå ind og arbejde videre på denne del af programmet. Jeg er helt med på, at det ville hjælpe jer, men det vil de andre forbedringer vi kommer til henover efteråret måske også.
De vil i hvert fald hjælpe en stor del af vores brugere. Vi gør vores bedste for at gavne så mange som muligt. Nu har vi været omkring bankafstemningen og kommet med forskellige forbedringer, også til dem der har webshop i form af det 'hack' Finn foreslog. Det er rigtig ærgerligt, hvis det ikke lige passer til jeres arbejdsgang, men vi har forsøgt at imødekomme problemet for flere brugere.
Grundet disse forbedringer vil vi nu kigge på andre dele programmet. Ikke fordi vi aldrig kommer tilbage til bankafstemningen. Selvfølgelig gør vi det. Bare ikke lige nu. Uden at komme med garantier, så jeg kan sige, at et af de næste punkter er Smart Inbox, hvor mange brugere har ytre deres holdninger til forbedringer.
Det jeg gerne vil frem til er, at selvom en forbedring vil gavne dig, og mange andre, så er det vurdering af om det vil gavne flere end en forbedring af Smart Inbox ville gøre? Specielt tager i betragtning af vi lige præcis har gennemført forskellige tiltag for at forbedre lige præcis bankafstemningen i e-conomic. Der sidder helt sikkert en masse andre og venter på forbedringer andre steder og som måske ikke vil få noget ud af dit forslag her. Vi prøver altså at fordele sol og vind lige til så mange som muligt.
Jeg håber mit lidt kringlede, og måske for lange svar, giver et indblik i, hvorfor vi gør som vi gør. Det korte svar er altså, at du ikke i denne omgang skal forvente en forbedring på dette område.
Spørgsmål er meget velkomne, så du/I skyder bare løs, hvis der skulle være noget :)