forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Mail til kunder og leverandører

0
Hej e-conomic

Jeg har tit brug for at sende en mail til en kunde eller en leverandør, når jeg står i kartoteket.

Et klik på et ikon på linjen eller mailadressen i redigering kunne åbne MS Outlook med adressen i modtagerfeltet udfyldt. Så slipper man for copy, over i Outlook og paste.

mvh

Finn
e-consultic
spurgt 14 Jul, 2018 i Forslag » e-conomic generelt af e-consultic (6,970 points)

1 Svar

Hej Finn.

 

Tak for dit indlæg. :-)

 

Jamen jeg synes da enligt det lyder som en meget god idé. Bare så jeg er sikker, så kan man sige at det egentligt er et ekstra ikon som skulle forekomme i kartoteket, hvor man direkte kan trykke på f.eks. et brev ikon eller noget andet, som ville få systemet til at trække den mail der er skrevet på kunden, og direkte gøre det muligt at sende en mail til den mail som er angivet på kunden via dit mailsystem.

Forstår jeg det korrekt?

Ellers så lad mig meget gerne høre, hvad er det præcist du ønsker og hvordan skal det fungere? :-)

 

 

Lad mig høre fra dig og hav en fantastisk dag!

Venlig hilsen/Best regards

 

Charles Jensen

WOW Hero, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 18 Jul, 2018 Forslag af Charles Jensen (11,480 points)
Lige præcis
Hej igen Finn.

 

Jeg synes det er et godt forslag, men jeg tror også man skal se lidt på hvordan e-conomic er bygget op, og hvad det som regel bruges til. Jeg vil dog meget gerne høre hvad du har i tankerne i forhold til hvordan det yderligere skulle fungere.

I dette tilfælde er det f.eks. med henblik på outlook. Hvordan skulle det køre sammen med outlook, ville man skulle integrerer det med andre mail systemer også?

Ville den skulle kopiere en mail for dig ind i outlook, eller hvad tænker du præcist den skal gøre? :-)

Hvor tænker du også præcist at knappen skulle forekomme henne, og hvor tit er du i denne situation at du har brug for at sende en mail på denne vis?

Jeg tænker at jeg meget gerne vil prøve at se hvor mange der ønsker dette og om det giver mening at tage videre til vores udviklere.

 

Jeg vil derfor lade dette opslag stå åbent så andre også kan komme med deres kommentarer til dette forslag, og så vil jeg selvfølgeligt også gerne høre om din idé til hvordan det skulle fungere.

Lad os skabe en dialog, så vi kan få fastgjort hvordan det skal fungere.

Du høre selvfølgeligt fra mig.

Tusind tak for det engagement du viser på vores forum. :-)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”