forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Udtræk af kontaktpersoner

0
Når jeg udtrækker kontakpersoner kunne det være fedt hvis den også tager data med, som hvilket firma den enkelte kontakt hører under. Det gør det lettere at sortere kunderne.

Håber det er noget i kan lave.
spurgt 11 Jul, 2018 i Forslag » Import og eksport af data af nicolaj123 (120 points)
opdateret 12 Jul, 2018 af Susan Jensen

2 Svar

Hej Nicolaj

Tak for dit indlæg. Jeg ved ikke om du har set det, men når du eksportere kontaktpersoner inde fra Eksportfanen, så kommer kundenummeret faktisk allerede med i kolonne C i excel arket.

Det samme er tilfældet hvis du evt. har kontaktpersoner på dine leverandører.

Håber du kan bruge disse oplysninger, ellers er du selvfølgelig velkommen til at skrive tilbage til os

 

Med venlig hilsen

Susan

Venlig hilsen/Best regards

 

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 12 Jul, 2018 Forslag af Susan Jensen (20,960 points)
Hej,

Ja men det gør det stadig ikke nemt for os. Vores kunder har ofte samme kundenumre. Det er lettere hvis der står virksomhedens navn.
Hej Nicolaj

Jeg kan godt se at det kunne være rart også at have kundenavn og adresse pr. kontaktperson, men i øjeblikket er dette desværre ikke muligt.

Det du kan gøre er, at eksportere kunde og kontaktpersoner til excel i 2 filer og så samle dem i en fil med 2 sheets, så kan du lave lookup tabeller så du får kundenavn og adresse med.

Håber det vil løse dine udfordringer

Hilsen og god weekend

Susan
Hej Susan

Vi har en business intelligence app til e-conomic.

Vi vil godt laven en funktion hvor kundenavnet er med i en eksport funktion.

Kontakt os for en snak enten per telefon 7025 7600 eller per mail salg@itnvision.dk

Med venlig hilsen

Per Holm-Pedersen

facebook.com/itnvision
besvaret 17 Jul, 2018 Forslag af Per Holm Pedersen (18,020 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”