Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Gemme bilag Debitorer og Kreditorer

0
Hej

Jeg har brug for at kunne gemme bilag/mails på hhv debitorer og kreditorer, hvilket jeg kan forestille mig mange andre også har.

Jeg har fundet jeres indscanningssystem og kan her se man kan oprette foldere på eks Debitorer - men når jeg har modtaget en mail fra en advokat og har brug for at gemme såvel vedhæftet bilag som teksten i mailen, kan jeg kun finde notelinien - hvilket ikke er særlig optimalt da det blive en lang sætning jeg ikke kan se.

Jeg kunne godt ønske en mulighed for at gennem mailen - helst på selve debitoren/kreditoren - men alternativt så som mulighed inde i indscanningssystemet.

Kan dette lade sig gøre ?

 

Mvh Pia
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Pia,

Inden jeg svarer, så vil jeg lige høre, hvad der skal kunne gemmes? Du kan sagtens gemme vedhæftede bilag, som er rettet mod posteringer direkte på kreditor eller debitor.

Hvis det er et andet bilag i den ene eller anden forstand, så har vi lige nu ikke mulighed for at gemme det og det er heller ikke noget vi har planer om udbygge på nuværende tidspunkt via inbox.

Du kan, som du selv beskriver, lave et arkiv, hvor du gemmer bilag. Det vil være den bedste mulighed på nuværende tidspunkt, hvis det ikke er rettet direkte mod en postering.

Vi har meget løst snakket omkring, at det kunne være en fed funktion at have i projektmodulet, hvis man skal gemme bilag vedrørende et projekt. Fx en VVS'er, der har udført et arbejde og skal have billededokumentation af det arbejde som er udført. Det kan så lægges ind på et 'projekt'.

Det er ikke noget vi har planlagt at kigge på, men det er det eneste vi har snakket om, som kommer tæt på. Vi vil som udgangspunkt ikke gå ind og udbygge med et direkte arkiv på debitorer og kreditorer. Så arkivet i inbox er det bedste bud, men det kan selvfølgelig ende med mange arkiver, hvis det skal oprettes for hver enkelt :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)