Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bogføring: En tilbageknap i fordelingsværktøjet

0

Jeg har forsøgt at tage et skærmprint og herved forklaret mit ønske.

Skærmprint

i Forslag » Andet af (150 points)

2 Svar

Hej og tak for dit forslag,

Jeg forstår godt, hvorfor det er irriterende at skulle starte forfra. Derfor vil jeg lade dit forslag ligge i ca to uger. Det gør jeg for at give andre brugere mulighed for at byde, hvis de sidder med det samme problem. Det er vigtigt for os at se, hvor mange brugere, der efterspørger bestemte funktioner.

Når det er sagt, så vil jeg lige foreslå en arbejdsgang du måske kan bruge.

Du kan nemlig gemme fordelingsskabeloner. Lad os sige du har lavet denne fejl du skriver. Så kan du gøre fordelingen færdig og gemme fordelingsskabelonen med beløb, tekst mm.

Så går du ud og retter debet/kredit og laver fordelingen igen. Den ligger nu på listen over gemte fordelingsskabeloner. Så vælger du den og så er det klaret. Ikke noget med at taste det hele igen.

Det vil selvfølgelig give dig en uendelig lang liste af fordelinger, hvis det sker tit, men du kan slette dem løbende, så du kun har dem du ønsker.

Hvis du er i tvivl om, hvordan dette skal klares, så må du endelig sige til. Det kunne være en løsning på udfordringen :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej igen,

Forslaget har nu ligget lidt og det ligner ikke du har vendt tilbage på min alternative måde at gøre det på.

Hvis du har spørgsmål til det, så er du meget velkommen til at sige til.

I forhold til det oprindelig forslag, så vil vi i denne omgang gå i den retning. Det skyldes at opbakningen fra andre brugere ikke har været stor nok til at gavne flere brugere end de forslag vi allerede har taget ind.

Derfor vil jeg sætte forslaget som implementeres ikke.

Du skal dog have tak for at byde ind :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)