forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Bogføring: En tilbageknap i fordelingsværktøjet

0

Jeg har forsøgt at tage et skærmprint og herved forklaret mit ønske.

Skærmprint

spurgt 4 Jul i Forslag » e-conomic generelt af TG Byg og Montage (150 points)

2 Svar

Hej og tak for dit forslag,

Jeg forstår godt, hvorfor det er irriterende at skulle starte forfra. Derfor vil jeg lade dit forslag ligge i ca to uger. Det gør jeg for at give andre brugere mulighed for at byde, hvis de sidder med det samme problem. Det er vigtigt for os at se, hvor mange brugere, der efterspørger bestemte funktioner.

Når det er sagt, så vil jeg lige foreslå en arbejdsgang du måske kan bruge.

Du kan nemlig gemme fordelingsskabeloner. Lad os sige du har lavet denne fejl du skriver. Så kan du gøre fordelingen færdig og gemme fordelingsskabelonen med beløb, tekst mm.

Så går du ud og retter debet/kredit og laver fordelingen igen. Den ligger nu på listen over gemte fordelingsskabeloner. Så vælger du den og så er det klaret. Ikke noget med at taste det hele igen.

Det vil selvfølgelig give dig en uendelig lang liste af fordelinger, hvis det sker tit, men du kan slette dem løbende, så du kun har dem du ønsker.

Hvis du er i tvivl om, hvordan dette skal klares, så må du endelig sige til. Det kunne være en løsning på udfordringen :)

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 5 Jul Forslag af Jesper Mieritz (70,430 points)
Hej igen,

Forslaget har nu ligget lidt og det ligner ikke du har vendt tilbage på min alternative måde at gøre det på.

Hvis du har spørgsmål til det, så er du meget velkommen til at sige til.

I forhold til det oprindelig forslag, så vil vi i denne omgang gå i den retning. Det skyldes at opbakningen fra andre brugere ikke har været stor nok til at gavne flere brugere end de forslag vi allerede har taget ind.

Derfor vil jeg sætte forslaget som implementeres ikke.

Du skal dog have tak for at byde ind :)

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 1 Aug Forslag af Jesper Mieritz (70,430 points)
i gang× 4
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”