Hej Adrian og tak for forklaringen,
Hvis du ikke bruger kreditorstyring, så kan jeg godt se udfordringen i forhold til at holde styr på dine betalinger. Specielt, hvis du har dine kladder åbne i så lang tid.
Jeg kan sagtens se, at det kan være svært at holde styr på, når du gør det på denne måde. Omvendt vil jeg også sige, at du kan få netop det her overblik, hvis du bruger kreditorstyringen og/eller bogfører dine posteringer løbende.
Jeg vil selvfølgelig ikke bestemme, hvordan du skal arbejde, så du skal gøre det du mener giver mening for dig.
Jeg vil afvise, at vi vil lave et ekstra tjek i forhold til at se om der er betalt, når lige præcis den funktionalitet findes med leverandører og betalingsdelen via banken. Hvis du fortsat kun ønsker at bruge finansbilag, så gør du det. Det er der ikke noget galt i, men hvis du går over til at bruge leverandørstyring, så vil du kunne se om noget er betalt, eller blot er lagt til betaling.
Hvis du ønsker at komme i gang med at bruge denne form for styring, men er i tvivl om, hvordan det skal gøre, så må endelig sige til.