Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Subtotaler fra TimeLog til e-conomic

0
Vi er virkelig glade for at benytte TimeLog/e-conomic integrationen, men vores faktura bliver til tide virkelig lange og uoverskuelige for vores kunder.

I TimeLog kan dette løses ved brug af subtotaler, men disse kommer ikke med ved overførslen til e-conomic.

Er der noget, som vi kan gøre noget anderledes, så de kommer med?
i Forslag » Salg af (130 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Mette

Tak for dit indlæg. Jeg har læst det med stor interesse og for mig giver det rigtig god mening. Jeg kan forstå at du allerede har snakket med min kollega Niels over mail om det, hvor han foreslår at du evt. kunne sende fakturarne ud direkte fra TimeLog til dine kunder inklusive subtotaler og så simpelthen bare bogføre den uden at sende den i e-conomic.

Jeg vil lade dit foreslag stå her på Forum i 14 dage, for lige at se vores andre kunders kommentarer til dit indlæg og om det evt. er noget vi vil prøve at implementere, hvis der er andre der savner denne funktion i e-conomic.

Du hører fra mig inden for 14 dage

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Susan,

Fordelen ved integrationen forsvinder i høj grad, hvis vi manuelt skal til at bogfører og sende fra 2 forskellige systemer samtidig med de faktura der fremkommer i vores økonomisystem ikke er magen til dem kunderne modtager.

Derfor er løsningen med at sende faktura fra timelog og undlade og sende den bogførte i e-conomic på ingen måde en reel løsning for os med det antal faktura og kunder vi har.

Mvh. Mette
Hej igen Mette

OK, tak for din forklaring. Som sagt lader jeg lige dit indlæg ligge i 14 dage, for lige at se kommentarer fra vores andre kunder til dit indlæg og om det er noget vi vil overveje at implementere

Du hører fra mig inden for 14 dage

Hilsen Susan
Hej Mette :)

Jeg tillader mig at svare for Susan her.

Selvom vi sagtens kan følge tankegangen bag dit forslag, så er det ikke noget vi vil arbejde videre med nu og her.

Det skal dog siges, at subtotaler kan laves manuelt. Du kan oprette en ny varelinje og ikke angive et varenummer. Herefter kan du frit skrive i varenavn. Hvis du gør det, så vil du lave en linje med tekst, men som ikke har betydning for beløbet. På den måde kan du angive en fritekst mellem linjerne.

Forslaget du kommer med her falder i kategorien for design og layout. Det er ikke et sted i programmet, hvor vi i den nærmeste fremtid vil fokusere.

Hvis/når vi kigger på en ny måde at have en opsætning af layout, så giver det helt sikkert mening at kigge på dette. Ellers vil jeg sige, at det ikke er noget du skal forvente at vi implementerer i den nærmeste fremtid.
Hej igen,

Det er helt klart jeres valg. Jeres løsning giver mig muligt for manuelt at lave en linie med tekst - jeg ville i så fald skulle skrive subtotalen af timer & beløb i teksten - og skulle udregne det manuelt. En hel masse mauelle processer.

Igen er ideen om at jeg skal til at oprette subtotaler - denne gang manuelt efter overførsel måske muligt for en mindre virksomhed - men det ville være en helt håbløs opgave i vores tilfælde.

Vi må klarer os uden eller finde en anden måde at udsende faktura.
Hej igen Mette,

Jeg er glad for du accepterer vores prioritering og at du kan bruge den løsning jeg præsentere, trods de manuelle processer der følger med.

Jeg er helt med på, at det ville være en nemmere løsning, hvis de kunne dannes selv.

Rigtig god dag :)