forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

regnefunktion i beløbsfeltet

0
I de gamle DOS baseret regnskabsprogrammer kunne man regne i beløbsfeltet.
Det savner jeg meget at kunne. F.eks. hvis man skal splitte et bilag op, så er det hurtigt at kunne regne i feltet. Jeg ved godt at man kan åbne et andet vindue til at opsplitte et bilag, men det ville være smart hvis man bare kunne regne sammen med det samme!
spurgt 2 Aug, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Line Sølyst (150 points)
status opdateret 21 Feb, 2013 af Steffen E

3 Svar

Bedste svar

Hej Jesper,

Jeg er helt enig, og det er jeg også sikker på nok skal komme. Nu får vi, om muligt, lavet det i kassekladden, og så er det selvfølgelig en funktion der vil gå igen, programmet igennem.

Man kan jo dog altid oprette sine vare med en salgspris, og derefter indtaste timetallet, så slipper man for at regne baglæns.  

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 9 Feb, 2011 Forslag af Steffen E (151,510 points)
valgt som bedste svar 21 Feb, 2013 af Steffen E
Hej Line,

Som du måske ved så er vi ved at udvikle en ny kassekladde til e-conomic. Dette ønske er vi opmærksomme på, og jeg ved vores udviklere har tænkt sig at lave denne funktion. Funktionen vil komme i en senere version af den nye kassekladde.

Du kan se en video om vores nye kassekladde her - http://www.youtube.com/user/economicdk#p/c/DC766E5EE0E0D32F/14/K6IHpzOR27o

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 23 Sep, 2010 Forslag af Steffen E (151,510 points)
Hvordan så med udregning i vareantal feltet?
Fx skal jeg fakturere i timer, men får antallet i minutter. I C5 kan jeg i antal skrive 465/60 og vupti omsætter den det til 7,75 timer

Mvh
Jesper
besvaret 6 Feb, 2011 Forslag af jesperkjeldsen (950 points)
overvejes× 117
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”