forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Rabat til kunder

0
Jeg savner virkelig at systemet kan give vores kunde rabat på timer og kørsel, når timer og kørsel overføres fra projekt.
spurgt 25 Jun, 2018 i Forslag » e-conomic generelt af Hed (140 points)

2 Svar

God dag og velkommen til Hed.

Super at høre at du anvender vores projektmodul og at du også ønsker forbedringer til modulet. Det er altid dejligt med forbedringer. :-)

I forhold til din problemstilling, skal jeg lige forstå hvad der præcist skal ske her? Hvilken rabat er det du ønsker at systemet skal sætte på dine timer og din kørsel. Hvordan tænker du at det skal fungere? :-)

Jeg håber mine spørgsmål giver mening, lad mig høre fra dig. Så ser vi på om det er noget der giver mening, og om vi ikke muligvis allerede har denne mulighed i systemet.

Lad mig høre fra dig så ser vi på det.

Hav en fantastisk dag! :-)

Venlig hilsen/Best regards

Charles Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 27 Jun, 2018 Forslag af Charles Jensen (13,780 points)

God dag Jonna.

Jeg har svaret på din mail, men jeg svarer også lige her så vi kan holde gennemsigtigheden på forum, så andre også har en mulighed for at være med i samtalen. :-)

Jeg ved faktisk at dette behov blev taget op for nyligt.

Det kan du finde her: 24738

Der blev der dog valgt at vi ikke implementere forslaget, men prøv at se om det forslag som min kollega Jesper Mieritz giver, ikke ville kunne give mening i forhold til dit behov.

Jeg vil lige genoverveje og se om det ville give mening at se på sagen alligevel, men jeg lader lige dette indlæg ligge i 2 ugers tid. Jeg vil lige være helt sikker på hvor stort behovet er i forhold til dette. Så vil jeg genoverveje om vi ikke skal tage dette videre til vores teknikkere.

Jeg vil takke dig for dit indlæg - Jeg sætter dette indlæg til udestående og så ser vi på om vi skal gå videre med det i den nærmeste fremtid.

Venlig hilsen/Best regards

Charles Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 29 Jun, 2018 Forslag af Charles Jensen (13,780 points)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”