Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Indlæsning af projekter i Projektmodulet

0

Kære E-conomic.

Jeg er noget overrasket over, at man ikke kan indlæse en fil indeholdende sine projekter med projektinformationer.

Alle der bruger projektmodulet kan med fordel læse vide og bakke op om forslaget. Jeg tror ikke, at jeg er ene om problemet.

Jeg vil derfor foreslå, at I opretter denne indlæsningsmulighed, hvor følgende felter blandt andet kan indlæses i projektmodulet:

  • Kunde
  • Projektnavn
  • Projektbeskrivelse
  • Ansvarlig
  • Medansvarlig
  • Leveringsdato
  • Skabelon
  • Hovedprojekt
  • Valg om det er et hovedprojekt

Det giver ikke mening, at man manuelt skal oprette sine projekter, når man har oplysningerne i en csv fil, der lige til at indlæse i e-conomic.

 

I tilbyder allerede import muligheder på en lang række andre moduler, så hvorfor ikke i projektmodulet.

 

Hilsen

Hans Henrik

i Forslag » Andet af (840 points)
status opdateret af 🔒
Hej Hans Henrik

Jeg har med stor interresse læst dit indlæg, det er virkelig værd at overveje.

Foreløbig vil jeg lade dit foreslag stå i ca. 14 dage, så vores andre kunder har mulighed for at komme med deres kommentarer til dit udemærket indlæg.

Jeg vender tilbage til dig med et svar inden 14 dage, når vi har haft mulighed for at se de andre kunders kommentarer

Hilsen Susan
Hej Hans Henrik

Vi har nu forelagt dit foreslag for vores udviklings team og de er bestemt ikke afvisende. De fortæller, at de er ved at kigge på hele importfunktionen i e-conomic og hvordan den kan gøres mere effektiv og ensartet. Her er Projektdelen bestemt en del af det der bliver kigget på.

Vi kan på nuværende tidspunkt dog ikke sige, hvilken tidshorisont vi taler om, men jeg vil komme tilbage til dig igennem indlægget her, så snart jeg ved noget mere

1 Svar

Hej Hans Henrik

Beklager det meget sene svar. Vi har været gennem grundige overvejelser vedrørende generelt projekt og vi får virkelige mange gode indlæg her på Forum, så indtil videre har vi valgt at gå videre med dem.

Det betyder bestemt ikke at vi har afvist dit foreslag og det er stadig med i vores generelle forbedringer af vores importfunktioner. Som skrevet tidligere har vi desværre ikke en tidshorisont, men bare så du er informeret.

Jeg ønsker dig en rigtig dejlig weekend

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)