Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Adgangsbegrænsnings muligheder

+1
Hej

 

Som superbruger af eco - og ejer/driftleder af en virksomhed ville det være rigtigt korrekt og brugbart. at

når en bruger har adgang til rapporter - og trækker en resultatopgørelse, så IKKE kan trykke ind på de forskellige poster og se bilag. Jeg tænker at bilag hører til under regnskab - og ikke rapporter.

Andre som har den tanke??

mvh
Nick
i Forslag » Andet af (130 points)
status opdateret af 🔒
Hej Nick

Jeg har med stor interesse læst dit indlæg om, ikke at kunne "nedbryde" saldi i resultatopgørelsen til bilag/posteringer.

Jeg vil lade dit indlæg stå her i 14 dage, så vores andre kunder har mulighed for at komme med deres kommentarer til dit indlæg

Du vil høre fra mig, når vi har set de forskellige kommentarer fra vores andre kunder inden 14 dage

Hilsen Susan

1 Svar

Hej Nick :)

Jeg vil tillade mig at svare på vegne af Susan her.

Når vi vurdere indlæg herinde, så er det meget vigtigt for at nye forbedringer gavner flest mulige kunder. Her vil jeg sige, at dette er ret specifikt i forhold til den brede mængde af brugere vi har.

Oven i det, så er det altid en vurdering, hvorvidt der skal kunne begrænses i adgange i e-conomic. Vores afgrænsning af dette ligger typisk på menuniveau og ikke inde i de enkelte menuer. Derfor vil dette bryde lidt med den tankegang.

På baggrund af de faktorer vil vi afvise at arbejde videre med dit forslag her.

Du skal dog have tak for at byde ind med forslag til os :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)