Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mulighed for EAN på internal aftale

0
Har en kunde hvor jeg styrer hele bogholderiet. For at gøre modtagelse/bogføring af kreditor fakturaer endnu lettere ønskede jeg at oprette et EAN nummer på kunden, det kan man desværre ikke på en internal aftale :-(

Håber dette kan komme som en ny feature på vores internal aftaler.
i Forslag » Andet af (140 points)

2 Svar

Hej og tak for dit forslag,

Jeg er ikke helt overbevist om, hvor problemet ligger. Du kan både sende og modtage EAN faktura i en intern aftale. At modtage EAN kræver dog du har Smart Inbox, men det gælder alle aftaler i e-conomic.
Har du hørt om Smart Inbox? Hvis ikke, skal vi så give dig et ring og fortælle dig om, hvordan det fungerer?

Hvis du har hørt om det, hvad gør så du ikke kan bruge det? :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Ok, må prøve at ringe til jer... Chattede med en for 3 dage siden og den dag fik jeg at vide at det ikke kunne oprettes på en internal aftale.
Det er jeg rigtig ked af, hvis du har fået at vide. Det er ikke korrekt.

Sig endelig til, hvis du skulle opleve problemer med det efter du har ringet, så er jeg klar til at hjælpe dig her :)

Hilsen Jesper.
Hej igen,

Jeg skriver bare lige for at høre om alt virker som det skal? :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Har fået EAN nummer oprettet, der var en fejl i systemet ifm. oprettelse af EAN.

Og så var jeg så uheldig at hende jeg chattede med ikke vidste at man kunne have EAN på internal, men ham jeg efterfølgende snakkede med løste problemet og lovede at opdatere viden hos sine kollegaer :-)
Super godt.

Ja, det var rigtig ærgerligt min kollega ikke lige vidste det, men vi har fået delt det med alle nu.

Det vigtigste er dog, at du er kommet godt videre. Rigtig god fornøjelse med modulet. Hvis der skulle være noget du er tvivl om, eller du har spørgsmål, så skyder du bare løs.

Rigtig god dag :)