Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




C5 til Economic

0
Vi er en design- og handelsvirksomhed med få brugere, og overvejer at skifte C5 ud med Economic (eller noget andet).

Jeg har 3 hovedbekymringer:

1. Håndtering af deb/kred i fremmed valuta

2. Lagermodulet (vi har varianter)

3. Drift (hvor høj er oppetid/hastighed).

Vi sætte pris på, at høre fra nogen der har foretaget skiftet og også gerne nogen, der har valgt anderledes.

På forhånd tak

Tina
i Spørgsmål » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Tina, 

Det lyder som om du søger erfaring fra andre brugere, som har taget dette skifte. Jeg håber de vil byde ind, så du også får deres erfaringer med. 

Når det er sagt, så er vi herinde fra e-conomic selvfølgelig klar til at hjælpe så godt vi kan. 

Når du spørger ind til håndtering af deb/kred i fremmed valuta, hvilke bekymringer har du omkring dette? 

I forhold til lagermodulet, så kan vi godt håndtere varianter. Jeg vil dog gøre dig opmærksom på, at varianter ikke er eksponeret i vores API. Det vil sige, at det fx ikke spiller sammen med en webshop, hvis i har det. I kan dog sagtens have varianter i e-conomic og hvis i har en webshop godt håndtere varianter på anden vis. Det vil blive behandlet som hver deres varenummmer i stedet for varianterne, der følger med lagermodulet. Hvis du skal arbejde med dette, så må du sige til. Vi kan godt gå nærmere ind i opsætningen af dette.

Sidst men ikke mindst, så spørger du ind driften af vores program. Det ville være løgn at sige, at vi altid kører helt fejlfrit. Jeg vil dog sige, at det er yderst sjældent vi oplever vedvarende problemer med vores drift. Det er selvfølgelig nemt for mig at sige, men igen kan det være andre brugere kan byde ind med deres oplevelse. 

Jeg vil dog henvise til vores status side, hvor du kan se, hvordan driften af vores produkt har været. Det kan være lidt svært at gennemskue, hvordan problemerne rammer, da det sjældent er alle brugere som bliver ramt, hvis vi fx oplever længere svartider i en kort periode. Alle små problemer med driften vil dog blive nævnt herinde. 

Hvis du har spørgsmål, så må du endelig sige til :) 

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)