Hej Helge,
Vi er oppe at køre igen, så det skulle virke efter hensigten.
Jeg har lige testet i explorer på min computer. Jeg vil ikke sige det går langsomt hos mig. Forventning til hastighed er selvfølgelig forskellig, men jeg tog tid mit upload. Jeg overførte 8 forskellige PDF'er på en gang, hvor den ene af dem indeholdte over 40 sider. Det tog ca 23 sekunder, hvilket kan virke som lang tid, men taget i betragtning af størrelsen, så kan det diskuteres om det er lang tid. Jeg prøvede med 7 bilag, hvor alle var på en side. Det tog 4 sekunder.
Det også være forventningen til hastighed er forskellig og jeg indrømmer gerne at 23 sekunder kan virke som lang tid, når man sidder og venter på det.
Det kan være vi gør forskellige ting og jeg vil derfor lige spørge ind for at kunne undersøge problemet bedst muligt. Når du henter PDF'er ind, hvilken måde gør du det så på? Jeg tænker her om det er drag and drop, via 'tilføj' bilag, mail eller app'en.
Næste spørgsmål er, hvor mange bilag du ca. henter ind, og er det hver gang du henter dem ind, at det går langsomt?
Sidste spørgsmål er, hvilken version af internet explorer bruger du?
Hvis du er i tvivl om at se versionen, så kan du gå ind i browseren -> trykke på tandhjulet oppe til højre -> om internet explorer og her se det.
Jeg håber du er frisk på lige at uddybe dette, så kan jeg bedre fejlsøge problemstillingen :)
Med venlig hilsen Jesper Mieritz