Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Spærring af oprettelse af nye varer.

+1
Det kunne være rigtig fedt, hvis det var en mulighed, at man kunne spærre for oprettelse af nye varer, evt. i en given periode, f.eks. i forbindelse med status.

Vi har status pr. 30.06.18. og vil i den forbindelse gerne allerede nu skrive en optællingsliste ud til vores lagermand, så han kan begynde så småt at notere de varer som der ikke sælges af eller ikke sælges så ofte af. For at sikre os, at der ikke er nogle der glemmer at man ikke skal oprette nye vare i den periode, så kunne det være SUPER hvis man kunne spærre for oprettelse af varer.
i Forslag » Andet af (130 points)

3 Svar

Jeg vil blot tilslutte mig dette ønske... og som lille tillæg, så ville det være fedt om man eventuelt kunne begrænse oprettelse af nye varer til udvalgte varegrupper på bruger niveau.

Det ville være fedt om man kunne ha' en varegruppe som f.eks. hed "nyoprettelser" som alle kunne oprette varer i, men kun brugere med særlige brugerrettigheder kan flytte/oprette til/i andre varegrupper. Dette er særligt relevant hvis man har Webshop+ tilknyttet, da man måske gerne vil ha' en "voksen" til at tjekke oprettelser inden de går online.
Forslag af (3.4k points)
Hej og tak for dit forslag :)

Jeg kan godt forstå, hvad du mener her, så jeg vil egentlig bare lade dit forslag ligge i ca en uge inden jeg overvejer, hvad vi gør med det.

Det skyldes, at jeg gerne vil se om andre brugere bakker op omkring det. Helge har allerede gjort det, men jeg vil også lige give andre brugere en chance.

Jeg vender tilbage :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej igen. Dit forslag har nu ligget lidt.

Jeg har valgt at vi i første omgang ikke vil arbejde videre med dette. Baggrunden er, at der ikke er noget kritisk, som blokerer i arbejdsgangen. Det er 'bare' at sørge for folk ikke opretter varer. Det kan selvfølgelig godt være en udfordring, så det vil jeg ikke udfordre, men forstået på den måde, at det kan løses ved at man ikke opretter nye varer.

Vi har andre forslag til programmet, hvor folk har meget svært, eller slet ikke kan, komme rundt om en udfordring. Derfor vil jeg prioritere at vi arbejder i den retning først. Jeg vil sætte dit forslag til implementeres ikke for nu. Du skal dog have tak for at byde ind med dine tanker :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)